Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er staat dat de 'boutique' pedalen zoals zvex echt zwaar overprijst zijn oa marketingtrucs zoals dat hadgeschilderde gebeuren
Erg leuk pedaal.....Ook de little bear r.attack (Rat clone) is leuk. De MB2 vind ik wat minder de moeite waard.
Zoek ook op Ebay op "eno effect", ook goedkoop en de moeite waard
Ook nog een goede tip: zoek op ebay.com naar: little bear mammoth. Als je geluk hebt, betaal je 25 euro voor een Zvex wooly mammoth clone. Ook vet.
Bij de boutique pedaaltjes pedaal je veel voor niks. Zojuist voor 250 euro een dual filter gekocht. Opengemaakt, zit voor 10 euro aan onderdelen in, niet eens zo mooi in elkaar gezet....

er zijn blijkbaar veel efx die een copy zijn van andere
en andersom ... die t niet zijn betaalje veel voor een tubescrewamer chip ist not
welke padaalen en waar vindt ik die ..eene sound in tergug ..draad bestaat die al;[]]
![]()
Eerder dit jaar m'n memory man verkocht.
Ik zweer bij Malekko is echt een fijn ding! In vergelijking tot de memory man een stuk minder ruig.
Ik twijfelde over deze, de Dark variant. Maar heb uiteindelijk de Seymour Duncan Vapor Trails gekocht op basis van alle reviews
Ik vind hem wel wat (te) veel ruizen. Maar zeker cool pedaaltje, heb ook nog geen budget alternatief gevonden.