Wat komt er na de trance (euro trash)

Ik zie meer in een mix van Drum and bass en death metal...

Death and bass?

Een maat van me die in een metalband zit ( www.sanguinary.com ) heeft er wel oren naar om iets te gaan doen in die richting.

-C-

even over de term urban, dat is ehm ja alles wat door bruine mensen word gedaan bij elkaar getyft..hiphop rnb dancehall boblin weet ik het allemaal

waar het op neer komt dat het niet echt een stroming is, die 4 scenes staant vrij los van elkaar, hiphop iig van de rest..

niemand gebruikt de term urban ook

maar helaas gok ik dat het ook urban gaat worden wat een hit word...kutzooi

... elektro

ACID

...en urban, bigbeat, rave, en andere vernoemde stijlen

nope nope en nog es nope, die zullen nooit als volgende grote-stijl-om-uit-te-melken doorgaan!
Waarom?- het grote publiek is te simpel . (punt dus :)) (en laat ik er wel bij vertellen dat ik dit niet met de-respect of minachting stel, maar het is gewoon zo).
Mensen die met muziek bezig zijn, zoeken verder dan hun neus lang is en komen bij muzikaal hogere genres uit als deephouse, elektro, lounge, ...
maar dit is slechts een minderheid van 'het grote publiek', breezer people zoals sommigen ut blijkbaar noemen.

Gevolg: Trance zal nog heel lang blijven bestaan als melkkoe! :eureka:

Dat de hype bij het ontstaan van die andere stijlen niet groot genoeg was, onderstreept dit nog volgens mij.

Ik denk dat er een of andere bizarre cross-over gevonden wordt. Dat zie je al een beetje bij die bandjes-met-dj.

Ik denk dat een genre pas echt "hot" wordt (wat een kutwoord) als er zang en/of herkenbare samples in voorkomen.. Kunnen die chickies lekker meewouwen!

RV

Ik denk dat qua electronica wel gewoon de dance met een feesttoetergehalte chartgevoelig zal blijven (dus ook die meuk van Deaz D en Sunclub); gewoon die feelgood dance met simpele meezingbare deuntjes.

HAZES!

... laat de legende vorming maar beginnnen!

Nederlandstalig met een dance beat gaat het helemaal worden

grad-gr.jpg

feat

tiesto.jpg

en

foto-06.jpg

feat

16.jpg

en

paragraphe_article_para_22747.jpg

feat

scooter-1998.jpg