Synthesizers inside

Mmm, lekkere Topic dit!
ik ruik de soduur al tot hier, om high van te worden. Elektronica is verslavend ! 8D ;)

Hier wat open bottom Z1 pics:

Attachments

• z1inside2.jpg
    z1inside2.jpg
    72,9 KB · Bekeken: 72
Een tijdje geleden kregen we een alpha model van een bepaalde synthesizer opgestuurd. Het apparaat was nog niet op de markt. Natuurlijk wilde we onder de kap kijken, alwaar we een A-viertje vonden met een vreemde tekst. Gelukkig was één van ons die taal machtig en die proestte het dan ook uit van het lachen, want vertaald stond er ongeveer dit: "Nee, nee, alleen met je oogjes kijken, niet met je handjes!" Die fabrikant kent z'n pappeheimers :)

Wout

Je maakt me nu erg nieuwschierig... alpha model "bepaalde synthesizer" NL4 ? Virus D ? Andromeda a7 ? An2x ? :)
Als je het nog geheim moet houden hoef je het uiteraard niet te zeggen maar zit ik in de buurt? ;)

Origineel geplaatst door Blinx
Je maakt me nu erg nieuwschierig... alpha model "bepaalde synthesizer" NL4 ? Virus D ? Andromeda a7 ? An2x ? :)
Als je het nog geheim moet houden hoef je het uiteraard niet te zeggen maar zit ik in de buurt? ;)

Nee. Als het Wout is, is het Clavia. En ik vermoed iets rond de G2...

Origineel geplaatst door Hanz
Hahaha.... ECHOOOOOOOOO!

Heb je mijn portemonnee wel eens van binnen gehoord, ik kan 3 wijntjes drinken en 2 sjekkies roken (ben een genieter, geen kettingpaffer) en dan hoor je de echo pas...8o)

Origineel geplaatst door Blinx

Het geheel speelde zich ongeveer anderhalf jaar geleden af en het bewuste alpha model staat, met briefje en al, in het depot van het museum. Op de volgende foto staat het ding helemaal bovenaan:
http://www.xs4all.nl/~rhordijk/G2Pages/TheNordModularG2.htm

Het grotere broertje, waarvan ik een pre-production model van bezit, is net verscheept over de wereld, tenminste, de eerste 100 stuks.

Wout

ben bezig met een systeem test , de 8 system eproms moeten eerst eruit en twee
andere eproms ( diagnostic eproms ) worden dan geplaatst.

Attachments

• dscn1819.jpg
    dscn1819.jpg
    68,5 KB · Bekeken: 71
De laatste system eproms wordt verwijderd , de 2 diagnostic eproms zitten er in..

Attachments

• dscn1817.jpg
    dscn1817.jpg
    65,1 KB · Bekeken: 76
Romboards van A tot D , links de diagnostic eproms..

Attachments

• dscn1818.jpg
    dscn1818.jpg
    91,4 KB · Bekeken: 67
Een slot voor het plaatsen van een Sampling board...

Attachments

• dscn1822.jpg
    dscn1822.jpg
    81,8 KB · Bekeken: 81
Re: EMU Proteus 2500

Re: EMU Proteus 2500

Origineel geplaatst door ChampionSound
Voor het eerst een synth open gemaakt om twee extra ROMs te installeren...
Het ziet er behoorlijk leeg uit van binnen :D
[plaatjes van Emu bak]

Je zou toch zeggen: gooi die voeding en de printplaat op de bodem verticaal en maak de kast 30% van de diepte :confused:

Re: Re: EMU Proteus 2500

Re: Re: EMU Proteus 2500

Origineel geplaatst door AxiMaxi
Je zou toch zeggen: gooi die voeding en de printplaat op de bodem verticaal en maak de kast 30% van de diepte :confused:

dan heb je geen plek maar voor die lieve knopjes aan de voorkant!

Groet,
Roy

Re: Re: Re: EMU Proteus 2500

Re: Re: Re: EMU Proteus 2500

Origineel geplaatst door Lacertus
dan heb je geen plek maar voor die lieve knopjes aan de voorkant!

Groet,
Roy

Nee scheet, ik bedoel niet dat je het frontje plat legt, maar dat je de bodemplaat overeind zet.
Dan blijft de voorkant even groot, maar steekt hij maar.... ach, ik ga 't niet uitleggen ook :frons:

Back