Origineel geplaatst door OnAcid Ik heb vaak wanneer ik heb gezocht op nieuwe posts, dat op de resultatenpagina bij 'laatste post'. De namen zowel links als rechts uitgelijnd worden.
Heel vreemd
Origineel geplaatst door JohnnyBusca Volgens mij werkt de "(Gebruikers die hier bladeren: xxxx)" niet boven elke thread. Ik ben altijd de enige die een thread leest terwijl je in het "gebruikers online" wel ziet dat er meerdere mensen zijn...
Doe es twee pagina's naast elkaar en tegelijkertijd een refresh.
Klopt t dan nog niet dan weet ik t niet. Ik weet wel dat er een tijdslimiet aan opvraag en release zit. Dit om queries en bandbreedte te sparen.
Ik zat ff wat te zoeken in de FAQ en toen viel mij het volgende op. Wat op de eerste FAQ pagina "Leden Beheer" heet, is op een andere pagina "Gebruikers Opties". Ook zijn sommige pagina's van de FAQ in het Nederlands, en sommige in het Engels (sommige allebei).
Ik denk ik meld het ff, als je nog een vertaler nodig hebt dan geef je maar een gil
Klopt het forum is nog steedsniet vertaald voor 100% na een jaar. En omdat verschillende personen hier dus aan het vertalen zijn geweest is t niet helemaal concreet met woordkeuzes'
Ik geef wel een gil als je kan meehelpen. Alvast bedankt.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.