Ik ga live en ik neem mee.

asnog de wc liveset ..thuis
:P

Attachments

• wc liveset.GIF
    wc liveset.GIF
    65,3 KB · Bekeken: 104
Thats a way to poop..

koel, ben benieuwd. heb goede dingen gehoord van je via de marktplaats/youtube.

Een Yamaha RM1x die een Emu ESI4000 sampler aanstuurd met 72mb ram + 4gb hardeschijf ingebouwd wat door een Korg Kaospad 4 heengaat.

Attachments

• wwwpsycoreboardde_16072011_noisekicksverouderingsprocesatculemborg_220_20110719_1145428924.jpg
    wwwpsycoreboardde_16072011_noisekicksverouderingsprocesatculemborg_220_20110719_1145428924.jpg
    158,5 KB · Bekeken: 91
  • noisekickverouderingsproces2011.1.JPG
    noisekickverouderingsproces2011.1.JPG
    82,9 KB · Bekeken: 94
Ik heb sinds een paar dagen een pearl Drum-x die ik aanstuur met een 606 met trig out mod,.
Echt bizarre sounds in die bak met t 606 live gemak!! Onwijze combi!!! De eerstvolgende set gaat ie zeker mee,..
Tot die tijd recycle ik er een paar miljoen rex files van!

Ik heb sinds een paar dagen een pearl Drum-x die ik aanstuur met een 606 met trig out mod,.
Echt bizarre sounds in die bak met t 606 live gemak!! Onwijze combi!!! De eerstvolgende set gaat ie zeker mee,..
Tot die tijd recycle ik er een paar miljoen rex files van!

bizar goed klinkende drumachiene..hmm drum rack ..vage interface , maar sound zijn egt smashy
:engel:

Een Yamaha RM1x die een Emu ESI4000 sampler aanstuurd met 72mb ram + 4gb hardeschijf ingebouwd wat door een Korg Kaospad 4 heengaat.

tjee hoe ziet een kaosspad4 er uit dan is die al uit dan. ben wel benieuwd.

edite ik heb ff gegoogled ...is dat een goed ding of minofmeer het zelfde

edite ik heb ff gegoogled ...is dat een goed ding of minofmeer het zelfde

Ik heb deze liever, het is allemaal recht toe recht aan zonder menu of dergelijke je kan effecten combinaties maken met de knoppen en thats it. Elk effect heeft zn eigen knop en zo varieeer je ook veel meer in effecten dan met bijv. de kaospad 3 die ik eerst had. Bij de KP3 bleef ik ook in de 7 effecten hangen die je voor kon programeren. Ook heeft deze KP4 een goed kleine adapter die je zonder moeite in een volle verdeeldoos kan steken. In tegenstelling tot de KP3 waar ik de worst-case senario mee beleeft heb toen ik die ook in een volle stekkerdoos wilde steken.

1 laptop , 1 bcr 2000 , rme fireface en soms uc33. en alle hardware blijft lekker thuis

Zie mijn lijstje.

Back