[mp3] For Those Who Like the Groove

Origineel geplaatst door dsil
@ Trash: Ik ga eens voor je zoeken. Track komt zo 123 niet bekend voor, dus ik heb weinig hoop!

@ riekoes: Kijk dat schiet op. Zelf heb ik de meeste mixen die jij hebt ook. Ik heb ook die van paul en nog een paar anderen. Ik ben nog wel op zoek naar de mix van miss djax. Die heb ik nog niet.

De mix van de prophet heb ik ook en dat zal de volgende worden.

More to come.......

En trouwens: Ik snap dat het vrienden van maurice en jochem waren. Ik vind het alleen zonde (en stom) om op de radio iemand toe te juigen. Op een party is dat heel wat anders. Elke keer als ik dat optreden luister irriteer ik me nog meer aan dat gejoel. Maar goed, dat is mijn probleem! :D

Die mix van Paul heb ik ooit es gehad voor een stukje op mp3, maar kon die user van wie ik het had niet meer vinden om het af te maken. Ben benieuwd wat je nog meer hebt.

En die gasten bij Speedy J.. ach ja.. stoor me er niet aan verder. Het hoort er gewoon bij ofzo.. Volgens helemaal suf gedanst daar en schreeuwen "ik kan niet meer" :D

Origineel geplaatst door Sly Dog
En hup, zo bij elkaar gegoogled:D

http://videosearch.surfnet.nl/asset-view/3587/

Hey cool.. Al vond ik die docu vrij treurig toen, althans, als dit dezelfde is die ik bedoel.

Ben weer mixen aan het uppen nu, namelijk Dano, Dimitri en Eugeno. Die laatste was een vrij aparte mix. Heb ik vaak moeten horen om hem goed te vinden, maar daarna was het ook helemaal goed :okdan:

@dsil. Cool als je The Prophet wilt uploaden. Dat scheelt mij weer werk om het van tape over te zetten :)

Is er iemand hier die ook complete uitzendingen heeft, dus ook met het uur vòòr de mixen?

Nou, we gaan maar weer verder met het aanleveren van de ouwe sannie....

Bij deze de mix van The Prophet

deze weer met tracklist!

De mix van the Prophet is nu aan het uploaden, dus mensen die nu gelijk gaan dl-en hebben pech. Volgens mijn grote FTP vriend duurt het nog 22 minuten, vanaf 18:20 dus!!

Wat betreft de aflevering van Impact: met een beetje mazzel heb ik 'm morgen. Lekker moeilijk doen, op m'n werk screencapture vanaf stream (gewone capture lukt niet) en dat weer omzetten naar avi, PUFF....

Goed bezig heren, toppie!:okdan:
Hier kan ik weer heel wat andere mensen mee blij maken.

Nou, we gaan maar weer verder met het aanleveren van de ouwe sannie....

Bij deze de mix van The Prophet

deze weer met tracklist!

De mix van the Prophet is nu aan het uploaden, dus mensen die nu gelijk gaan dl-en hebben pech. Volgens mijn grote FTP vriend duurt het nog 22 minuten, vanaf 18:20 dus!!

Wat betreft de aflevering van Impact: met een beetje mazzel heb ik 'm morgen. Lekker moeilijk doen, op m'n werk screencapture vanaf stream (gewone capture lukt niet) en dat weer omzetten naar avi, PUFF....

Goed man deze mix. Tijd terug alweer dat ik hem gehoord heb, maar deze is echt super!

Om maar een beetje afwisseling in de mixen te houden zetten we de mix van Gizmo er ook maar ff bij!
Dit is de mix van 7 februari 1992, met een tracklist

@ trash: Ik heb het begin van alle mixen die ik heb ff gescand, maar geen mix begint met die track. Weet je zeker dat de mix ermee begon? Er is nog een beetje hoop: Eventueel is het het begin van de mix van rob, bart van barocci of steve rachmad zijn. Deze heb ik binnekort ook.

Om maar een beetje afwisseling in de mixen te houden zetten we de mix van Gizmo er ook maar ff bij!

@ trash: Ik heb het begin van alle mixen die ik heb ff gescand, maar geen mix begint met die track. Weet je zeker dat de mix ermee begon? Er is nog een beetje hoop: Eventueel is het het begin van de mix van rob, bart van barocci of steve rachmad zijn. Deze heb ik binnekort ook.

Heb je die mix van Koen ook? :)

Origineel geplaatst door djbaz
maurits paardekooper is idd de housekant opgegaan, hij draait voor zover ik weet op house feesten. Een vriend van me heeft deze week zijn TR-909 gekocht. Het verhaal erbij is dat pullover erop gemaakt is... Maar ik weet niet of dat zo is, als speedy j en hij vroeger maten waren zou het kunnen natuurlijk. En dan is het wel cool dat dat bakkie morgen in mijn bescheiden studio staat... ;)

ja, het waren geloof ik zelfs klasgenoten in Oud-Beijerland.
Maurits en ik waren DJ en hadden samen een wekelijks programma op de lokale radio in Strijen.(DISCOTRONIX)
Tof dat die 909 weer rond gaat, ik had 12 jaar geleden ook een leuke deal: ik heb toen mijn 909,303,606,r8 en nogwat spullen verkocht om een (toen 6000! gulden kostende) S1000 sampler te kopen(SPIJT!).
het grappige is dat de koper Ferry Corsten was die net begon met muziek maken (en naderhand geld verdienen):dj:
ik zie hem nog binnen komen met zijn vader....
zo word alle apparatuur telkens weer doorverkocht....

Origineel geplaatst door Gilles la Crêpe
Die mix heb ik als "roland & joost". Ik had die mix nooit gehoord toendertijd en was ook prettig verrast door de muziekkeuze :okdan:

Die Dimitri mix is ook erg goed inderdaad.

roland & joost....wellicht uit Hotel de Ville , Leiden? 8D

Allereerst harstikke bedankt voor de moeite,al die tapes af gaan:D
Ik meen me echt te herrinneren dat deze in het begin van een mix zat van een dj,alleen het is zo lang geleden.
Zal eerlijk zijn het is me eigen track,heb nog een andere oude track van me kunnen spotten die in een mix zat van dj antoine,dankzij jou en Riekoes.:halleluja
Vind het heel gaaf om deze op mp3 te hebben,zeker omdat ik ze zelf niet heb,en toch leuke herrinneringen aan.heb.:halleluja :halleluja

Wat een tijd!:halleluja

In de mix van Rob en Bart zit ie ook niet. De Steve Rachmad mix ken ik niet.

Origineel geplaatst door trash
Allereerst harstikke bedankt voor de moeite,al die tapes af gaan:D
Ik meen me echt te herrinneren dat deze in het begin van een mix zat van een dj,alleen het is zo lang geleden.
Zal eerlijk zijn het is me eigen track,heb nog een andere oude track van me kunnen spotten die in een mix zat van dj antoine,dankzij jou en Riekoes.:halleluja
Vind het heel gaaf om deze op mp3 te hebben,zeker omdat ik ze zelf niet heb,en toch leuke herrinneringen aan.heb.:halleluja :halleluja

Wat een tijd!:halleluja

Toen vond ik alle stijlen nog cool. Zelfs de rave en gabber dingen kon ik nog wel waarderen, maar toen het tempo daarvan omhoog ging en de bassdrum meer en meer overstuurd werd, vond ik het minder. Die For Those periode was precies de juiste tijd wat dat betreft.

Hey trash, die mix die jij bedoelt is die van Joost uit Leiden, als iemand die online kan zetten, graag.

Bij mij doet werkelijk GEEN EEN van die herejezus links het, erg irritant. Ligt het aan mij?

Origineel geplaatst door Riekoes
Toen vond ik alle stijlen nog cool. Zelfs de rave en gabber dingen kon ik nog wel waarderen, maar toen het tempo daarvan omhoog ging en de bassdrum meer en meer overstuurd werd, vond ik het minder. Die For Those periode was precies de juiste tijd wat dat betreft.

Ja man in die tijd hoorde je zelfs Buzz Fuzz nog Transmats draaien, het is echt ergens mis gegaan.

Origineel geplaatst door Riekoes
Okay, okay... Hier de eerste de mixen van:

http://www.square-methods.liberalist.nl/For%20Those%20Mixen/

anthony - for those who like to groove, 15-08-1992.mp3
antoinne - for those who like to groove, 19-09-1992.mp3
bart - for those who like to groove, 01-08-1992.mp3
buzz fuzz - for those who like to groove, 16-05-1992.mp3 (was al gepost, maar toch...)

Zal ze morgen even aanvullen verder :D

Ik zal alle mixen die ik heb de revue laten passeren, wat neer komt op de mixen die broer Gilles ook al noemde, namelijk:

Anthony - For Those Who Like To Groove, 15-08-1992
Antoinne - For Those Who Like To Groove, 19-09-1992
Bart - For Those Who Like To Groove, 01-08-1992
Buzz Fuzz - For Those Who Like To Groove, 16-05-1992
Dano - For Those Who Like To Groove, 02-05-1992
DJ Dimitri - For Those Who Like to Groove, December 1991
DJ Per - For Those Who Like To Groove
Eugeno - For Those Who Like To Groove
Gizmo - For Those Who Like To Groove, 07-03-1992
Gizmo - For Those Who Like To Groove, 20-06-1992
Koen - For Those Who Like To Groove
Lady Mutiara - For Those Who Like To Groove
Menno - For Those Who Like To Groove, 05-09-1992
Orlando - For Those Who Like To Groove, 11-07-1992
Quinten de Rosario - For Those Who Like To Groove, 06-06-1992
Rene - For Those Who Like To Groove
Richie Hawtin - For Those Who Like To Groove, 04-04-1992
Ricky the Dragon - For Those Who Like To Groove
Rob - For Those Who Like To Groove, 01-08-1992
Robin Albers - For Those Who Like To Groove, 03-10-1992
Roland & Joost - For Those Who Like To Groove, 09-05-1992
Steve Cop - For Those Who Like To Groove, 08-08-1992
Thimbles - For Those Who Like To Groove, 12-09-1992

Heb ook nog een mix van The Prophet die ik nog van tape naar mp3 moet zetten, dus voor liefhebbers van old skool setjes van The Dream Team.... rooie oortjes toch? Die Prophet mix vind ik super goed ook. Was in ieder geval in een tijd dat ik de hardere house en rave-achtige dingen ook nog trok. Vlak daarna is het over gegaan. Deze mixen ken ik van voor tot achter. Draai ze nu soms nog steeds en zijn voor mij legendarisch.

De Speedy J set is al gepost, dus die laat ik aan me voorbij gaan. Heb nog wel wat tracklistings op wat hoesjes van tapes staan. Die zal ik nog wel even overtypen.

Dus... wie vult de ontbrekende aan?

Een van de 2 tapes die jij GIZMO noemt, is werkelijk van Paul Elstak, het is die tape met THE NIGHTMARE, en die rapversie van GET DOWN EVERYBODY, wel logisch want deze 2 platen zijn van paul elstak:)

wow vet topic dit mensen! koel!

heb zelf nooit ftwltg gehoord, was een jaartje of 9 in '92 maar was toen wel de tijd dat ik de eerste techno trance cd's e.d. kocht, dus t is min of meer ook een beetje jeugdsentiment voor me :D maar erg cool om deze mixen te horen zeg

Origineel geplaatst door bobaphat
Hey trash, die mix die jij bedoelt is die van Joost uit Leiden, als iemand die online kan zetten, graag.

Bij mij doet werkelijk GEEN EEN van die herejezus links het, erg irritant. Ligt het aan mij?

Hey boba,dat zou wel eens goed kunnen!,als iemand die heeft?
En ivm met de links dat die het niet doen,hier doen ze het ook niet:(

Back