[mp3] For Those Who Like the Groove

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
roland & joost....wellicht uit Hotel de Ville , Leiden? 8D

Hotel de Ville..

Gemengde gevoelens.. Het was een leuke tent, lekker duister en door de nevelrook had je de rest van de week astma.. Soms ook erg 'vaag' hoor.. Maar het was wel ok.

R

hoe zit het met copyright?

ik zou best die uitzending van zembla willen digitaliseren en streamen maar dat lijkt me illegaal?

heeft iemand de mp3 van de veronica houseparty live in de escape amsterdam met dj thimbles nog uit '91 ?

Omdat ik alle FTWLTG-uitzendingen destijds opnam op (stiekem geleende) orgeltapjes van m'n pa ben ik erg blij met dit topic. Mijn pa heeft nadat hij ontdekte dat zijn kerk-muziek vervangen werd door duivelse house-klanken m'n hele collectie meteen weer vernietigd.

Door FTWLTG ben ik destijds meteeen op zoek gegaan naar een party bij mij in de buurt. Geweldig

Origineel geplaatst door kompod
Omdat ik alle FTWLTG-uitzendingen destijds opnam op (stiekem geleende) orgeltapjes van m'n pa ben ik erg blij met dit topic. Mijn pa heeft nadat hij ontdekte dat zijn kerk-muziek vervangen werd door duivelse house-klanken m'n hele collectie meteen weer vernietigd.

Door FTWLTG ben ik destijds meteeen op zoek gegaan naar een party bij mij in de buurt. Geweldig

Gezellige pa heb jij dan zeg. Je moet Soulseek eens proberen. Die herejezus gratis accounts spoelen zo vol qua dataverbruik, dus dat schiet niet echt op. Als je snel bent kun je volgens mij mijn mixen downloaden, want de nieuwe maand is net begonnen en het dataverbruik zal nog niet allemaal op verbruikt zijn.

Binnenkort haal ik ze er vanaf, want die gratis webruimte schiet toch niet op.

Ach had ik z'n tapjes maar niet moeten jatten.
Even over Soulseek; één van de redenen dat ik blij was met dit topic was dat ik al meerdere malen met oa Soulseek gezocht had naar FTWLTG- uitzendingen en dus niks vond.
@Riekous, bij je links kwam ik terecht bij een 404-eror op herejezus, dus helaas.
Is er inderdaad een FTWLTG-room geopend in Soulseek ik kon hem namelijk zo vlug niet vinden??of moet ik op users zoeken?

Ik hoop toch nog wat mixjes binnen te halen, want ooit had ik ze allemaal. Een mooie tijd wat betreft house. Mellow( zo heette dat toen toch) en hardcore waren nog vriendjes. En die spookrijder tijdens Robin's eigen-mix (was toch de laatste FTWLTG?) heeft me destijds behoorlijk pissig gemaakt. Mooi voor niks getaped dacht ik toen. Nu is het gewoon cult.
Anywayz ik zal Soulseek maar weer eens proberen en blijf dit topic nog even volgen.

Dit doet me echt weer denken aan die goede oude tijd :)

Taperecorder klaarzetten en luisteren maar. De beste show ooit op de radio. Had geloof ik bijna elke mix.
Zelfs de spookrijder kan ik me nog goed herinneren :smeris:

En ook van Ricky the Dragon, met de mix waarin hij op een gegeven moment al pannend een ander nummer erin mixed. Links hoorde ik een ander nummer dan rechts. Vond ik toen geweldig! *D

Helaas heb ik al m'n tapes weggegooid toen ik bij me vriendin introk. Mijn oude casettedeck daar was geen plaats meer voor... Dus wat had ik aan de tapes... (dacht ik toen, stom, stom, stom)

Geweldig dat deze thread gestart is en dat mensen bereidwillig zijn de setjes te sharen op Soulseek.

Wat ook kan is natuurlijk uppen naar rapidshare of youfindit. Daar kan ook veel op ;)

Wat betreft de mixen die ik online heb staan:

Die van mij zullen blijven staan totdat de grote heer ze eraf schopt. Ik heb namelijk vanaf vandaag geen internet (cold turkey dus....) meer thuis en op mijn werk kan ik niet ftp-en.

Op de volgende plekken kun je dus blijven kijken (zolang de datalimiet niet is overschreden!)

http://forthose.herejezus.nl/mix/
http://ftwltg.herejezus.nl/mix/

Hey all, dit topic is echt geweldig. Via Beatfreax.nl hier gekomen. Ik dacht dat ik de meeste setjes van FTWLTG wel had maar die van Abraxas en Eugeno dus niet. Onwijs bedankt dus :D
Verder heb ik twee setjes die ik hier niet voorbij heb zien komen. DJ Remy Live @ FTWLTG 02-01-1992 met interview vooraf *D En een die ik zelf geripped heb: DJ Jan Engelaar. werkte in die tijd bij Boudisc in Amsterdam. Ik ben ook in de room op slsk te vinden dus als iemand intresse heeft. Ik zou zelf die Thimbles Mix nog willen hebben. :engel:

Oh ja en hier nog een linkie naar een mix van Vapourspace 1992. Is niet van FTWLTG maar wel 100 minuten muziek uit die tijd :maffia:

http://surl.se/jnj

Een beetjer domme vraag: als ik in Soulseek de roomlist bekijk kom ik FTWLTG niet tegen. (ik werkte nooit met rooms, alleen met users)
Heet de room FTWLTG ?.
Hoeveel users ongeveer?.

Ik ben nog opzoek naar een mix die begon met "little fluffy clouds"van The Orb, volgens mij van Gizmo. Ik heb via dit forum al één Gizmo mix en volgens mij is het die andere.
Wie heeft 'm?

Cee ya

Heet de room FTWLTG ?.
Hoeveel users ongeveer?.

Er zijn nu maar 3 users daarom zie je hem niet. Bij Rooms rechtsklik. Create room en dan FTWLTG dan kom je er automatisch in.

Bericht door een moderator:
Heren, blijf a.j.b. een beetje ontopic. Dit soort informatie uitwisseling gaarne via pb.

Een beetjer domme vraag: als ik in Soulseek de roomlist bekijk kom ik FTWLTG niet tegen. (ik werkte nooit met rooms, alleen met users)
Heet de room FTWLTG ?.
Hoeveel users ongeveer?.

Ik ben nog opzoek naar een mix die begon met "little fluffy clouds"van The Orb, volgens mij van Gizmo. Ik heb via dit forum al één Gizmo mix en volgens mij is het die andere.
Wie heeft 'm?

Cee ya

De Gizmo mix begint met the orb inderdaad en eindigt met een minimalistisch live setje. Die andere die je bedoelt schijnt DJ Paul te zijn. Zitten wat Holy Noise tracks in en ik weet dat die ook een mix gedaan heeft, dus dat zal die mix dan zijn.

Bedankt Riekoes, ik heb hem inmiddels via Soulseek. Het nummer little fluffy clouds staat er maar voor een klein stukje op (herniner me vaag dat er in het begin van de mix doorheen werd gepraat of xtra op de" For those who like to groove" sample werd gedrukt. Zal er dus wel afgehaald zijn.

Interessant topic, kwam hier toevallig via-via terecht. Dus maar even geregistreerd om ook wat informatie toe te voegen. Leuk om te zien dat dit nog leeft en dat er mensen zijn die de muziek op waarde weten te schatten. Die set van Roland en Joost is van Roland Elfrink en Joost de Lyser uit België. De laatste 12 minuten (vanaf the Black Dog) van de set zijn van Joost. Hij zou oorspronkelijk 30 minuten draaien maar Robin vond het maar niets. Robin begreep (met alle respect) het allemaal nog niet zo goed en riep iets van dat die het maar rare muziek vond. Ik vond deze set qua plaatkeuze juist één de boeiendste.

Tracklisting (met dank aan Joost):
the black dog - virtual remix (gpr)
futurepast - clinically inclined (planet e)
balil - nort route (planet e)
zee # - tv people (b12)
mood - symbols & instruments (kms)

Vooral van Balil – Nort Route krijg ik nog steeds de rillingen, wat een wonderschone productie van Ed Handley. Als iemand mij kan helpen aan de remix van Virtual dan houd ik mij aanbevolen (contact via PB).

Back