Origineel geplaatst door smackos
Koop gewoon een mixer man.
LOL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

ik ben met name geinsteresseerd geraakt in dat programma van native instruments met die junkie XL geluiden. Die tips over expansion was ook erg handig want als ik dan idd elk kanaal een apart effect toe kan wijzen dan is mijn probleem opgelost. Dan gebruik ik voor een deel een intern effect voor de accapella (als voorbeeld) en een ander geluid kan ik dan droog via een effectenbak bewerken. Ik moet dan alleen weten wat voor één ik moet hebben.. kan dat van een willekeurig merk ? ik zal ook een mixer aan moeten schaffen met meer kanalen.. Denk aan een 24 kanaals Behringer met ingebouwde effect processor. (silver)Als laatste zoek ik een drumcomputer (wellicht soft synth) om basdrums mee te maken als in snake van de audio bullys..
Origineel geplaatst door Bass
The Prodigy is ooit begonenn met alleen maar een Roland W30,
dus met een ASR10 en MC505 en de juiste sounds moet het toch ook wel lukken....

]Origineel geplaatst door waxx
De goedkoopste oplossing zal een goede pc (vb die dell) een goede geluidskaart (vb van m-audio of Emu of digidesign) en een goede sequenser (vb cubase of sonar (als je mac gebruikt) of protools (vree duur) met een goede effects software plugin (vb waves bundle, of als je meer geld hebt, tc powercore)
dat zal wel al min 4000 € zijn in totaal[/qoute]
Ja, of je koopt die dell van 800,- en je knalt er Jeskola Buzz op die legaal gratis te verkijgen is. En waarmee je alles (ja, alles) in 1 programma hebt![]()
Origineel geplaatst door Creative
Heeft iemand een idee wat voor apparatuur er gebruikt word voor bijvoorbeeld een album van Audio Bullys ?

]Origineel geplaatst door waxx
Jeskola Buzz
Origineel geplaatst door divinio
wat is dat?
... Het is een soort Fruityloops, alleen anders en kun je er veel meer mee. Er wordt trouwens eindelijk na al die jaren, gewerkt aan een nieuwe versie die MIDI-ondersteuning heeft en voor live-optredens gebruikt kan gaan worden. En natuurlijk stukken stabieler en minder bugs 
Origineel geplaatst door Bass
The Prodigy is ooit begonenn met alleen maar een Roland W30,
dus met een ASR10 en MC505 en de juiste sounds moet het toch ook wel lukken....
Origineel geplaatst door Lynxxx
wow.. interessant leesvoer