[TRACK] Mondsynth

Origineel geplaatst door Grooveboy
Misschien leuk om een keer zo een contest te houden? voorwaarde: geen fx, alleen pitchen en modelleren.
groeten roy

Ghehe... Maar ik vind pitchen ook een soort van effect. Dus dan zeg ik op mijn beurt: enkel gebruik van stem en microfoon (en multitracking). :yamaha:

cool, dat doen we man! haha... krijg je gekke dingen, ok dus puur stem, geen fx of bewerking! knippen en plakken natuurlijk wel he, want kan niet zo goed live spelen haha ... wie doet er mee?

true! maar heb het zelf ook iets te druk nu... een andere keer lijkt me beter! kweet namelijk niet of er zo veel geinteresseerde zijn afgezien van ons misschien! groetjes roy

Goed idee, ik doe mee!:D
Dat wordt net zo'n succes als de superzaag contest!
Maar wel met FX, het moet wel SF gerelateert blijven!

Re: [TRACK] Mondsynth

Origineel geplaatst door MuziekFriek
Ook een vorm van (super)synthese. *D Alleen eigen stem als bron gebruikt i.c.m. delays en pitchshifters. Later ook nog een flanger en een reverb gebruikt voor bepaalde segmenten. Het is mooi geweest, ik ga pitten. :z

weetje wat zo positief aan dit is :
dat als je naar weken lang dit niet meer gehoort heb dat het dan nog tof klinkt
echt super :geslaagd:super cool gemaakt voor mij ben je geslaagt:okdan: :geslaagd:

Havelock

Dank Havelock! Zondagmiddag na een ruig avondje stappen, helemaal brak zijn en dan een compliment krijgen. Dat vind ik erg leuk en 'k heb gelijk geen hoofdpijn meer! :D Had al een beetje verwacht dat mijn thread was 'doodgebloed', maar ineens... Ik ga 'm ook maar weer 'ns luisteren! Dank voor de tip! ;)

:koffie:

dit wekt tot ideeen

dit wekt tot ideeen

ik heb het nog eens een keer geluisterd en dit wekt gewoon tot ideeen voor mijn nummers 8)
Dat is gelt wel voor meer mensen denk ik.

hey MuziekFriek dan weet je ook wat je moet luisteren om van zware....
af te komen :D
doet jou gelijk denken aan dit forum dan he :)

Havelock

Back