Vrijkaarten voor Dutch DJ Day

CraZ

..
D3: Dutch DJ Day

D3: Dutch DJ Day, een seminar voor dj’s en producers vindt plaats op 23 oktober in de Felix Meritis te Amsterdam. Op deze dag komen er diverse facetten aan bod komen waar je als dj of producer tegenaan kan lopen. De Zweedse dj en producer Stonebridge laat zien en horen hoe hij tot het maken van zijn hit ´Put ´Em High´ is gekomen. De Engelse house en techno producer en dj Funk D’Void zal een workshop Final Scratch geven, een systeem voor dj’s om mp3’s met je draaitafels te mixen. Verder zijn er informatieve panels als ‘Help, mijn track is af, wat nu?’ en ‘Van huiskamer tot mainstage’, waarin vooraanstaande artiesten en platenbobo’s tips geven om als danceartiest een stap dichter bij succes te komen. Ook is er aandacht voor juridische en fiscale vraagstukken waar je als dj of producer mee te maken kan krijgen.

D3 Website

Gratis 2 kaarten winnen voor deze dag ?

Via synthforum.nl kun je (4x) twee gratis kaarten winnen voor deze dag. De procedure is heel eenvoudig.. Reageren op D3@conamus.nl voor 16 oktober met in subject/onderwerp 'SynthForum: kaartjes D3', de gelukkigen krijgen 19 oktober een email terug. Makkelijk zat!

Ehm.. synthforum.nl is toch geen DJ forum?

Dat klopt.. maar de naam Dutch DJ Day is een beetje ongelukkig gekozen. De dag gaat voornamelijk over 'producen'.. en bij de volgende editie (2005) komt ook het aspect synthesizers en studiotechniek meer aan bod.

Laatst gewijzigd:
Re: Vrijkaarten voor Dutch DJ Day

Origineel geplaatst door CraZ
Ehm.. synthforum.nl is toch geen DJ forum?

Dat klopt.. maar de naam Dutch DJ Day is een beetje ongelukkig gekozen. De dag gaat voornamelijk over 'producen'.. en bij de volgende editie (2005) komt ook het aspect synthesizers en studiotechniek meer aan bod. [/B]

klopt want marc paping gaat een workshop modulare synth's geven, en als ik het goed heb gaat hij 4 modulare synth's meenemen, namelijk synton fenix 4x keer :halleluja

is er een website met meer info over dit evenement?

....en PRODUCEN betekent natuurlijk vanzelfsprekend altijd DANCE MUZIEK MAKEN...

:gaap:

Origineel geplaatst door Bass
....en PRODUCEN betekent natuurlijk vanzelfsprekend altijd DANCE MUZIEK MAKEN...

Bass.. help me even is het nu zijken of zeiken? ;)

-C-

Origineel geplaatst door C738
Bass.. help me even is het nu zijken of zeiken? ;)

-C-

..en toch is het zo, dat weet je best....ontken het maar niet! ;) :D

Origineel geplaatst door Bass

wel op het amsterdam DANCE event ;)

Origineel geplaatst door Arv
Ik kan het woord DJ echt niet meer zien. Komt me de neus uit..

Ik denk ik zeg maar niets anders ben ik weer aan het zeuren...

:dubbel: :biertje:

Alweer een DJ beurs?
Ik ga al naar de DJ expo in Eindhoven!
Maar toch erg interresant, ook al ben ik geen DJ (wat een gezeik trouwens weer)
Iemand die ook gaat en toevallig over Venlo rijdt? :{

het meest interresant is de LDMC, Live Dance Music Conferance waar alle grote labels, publishers, managers enz netwerken...maar de entree is 275 euri =(

Origineel geplaatst door MIDIoot
Alweer een DJ beurs?
Ik ga al naar de DJ expo in Eindhoven!
Maar toch erg interresant, ook al ben ik geen DJ (wat een gezeik trouwens weer)
Iemand die ook gaat en toevallig over Venlo rijdt? :{

och, alleen maar europa's grootste 'dance music conference'. :D

win ik me toch even kaartjes voor dit gebeuren!!! beterzzzz.... zzou eigenlijk niet eens meer heen gaan!!!

Origineel geplaatst door sander
Ik kreeg een gratis kaartje aangeboden, maar het leek me echt helemaal niks, dus die hoef ik niet.
Wat een onrecht weer in deze wereld! =(

Ik had sie site gelezen en vondt het niet boeiend. Het is toch allemaal op groot en commercieel gericht.

Quote:

Zoek je antwoord op vragen over muziekrechten, muziek maken of platen draaien? Wil je meer DJ-optredens of wil je graag een plaat uitbrengen? Of wil je deskundig advies over jouw muziek of track? Dan is D3: de Dutch DJ Day iets voor jou…

einde quote.

Niks voor mij dus :D

Origineel geplaatst door sander
Ok, heb net het uitgebreide programma gelezen, een paar dingen zijn wel interessant.

En je hebt ook nog zoiets dat heet: netwerken..... daar is zo'n gelegenheid bij uitstek geschikt voor...

Origineel geplaatst door d.j.conflict
En je hebt ook nog zoiets dat heet: netwerken..... daar is zo'n gelegenheid bij uitstek geschikt voor...

Waarom zou ik willen netwerken. Ik maak nu niet echt poopie joopie muziek. Zou een heel klein netwerkje worden. :D

Back