Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mikemix
Was het niet: FREEEZ die de LINN echt beroemd deed worden,
voor ook niet muzikanten?
Origineel geplaatst door Jena_mu6
"We don't need this fascist groove thing" en "Temptation"......bijna alles van Heaven 17
Origineel geplaatst door Jop
Ben sinds gisteren ook voorzien van deze geweldige drumbak![]()
Ik ben er alleen niet uit hoe ik de Linn in sync kan laten lopen met de rest van de spullen?
Hebben jullie misschien een oplossing?
Ben wel al dit kastje tegengekomen, hier iemand ervaring mee?
http://www3.sympatico.ca/sales_emblab/clock.htm#
En is het normaal dat de Linndrum (voeding) vrij veel geluid maakt (zoem)?
gr,
Jop
Origineel geplaatst door Jop
Ziet er wel handig uit die Byter Polysync Dennis. De vraag is natuurlijk hoe strak de timing is, heb jij hem met de
Linn getest?
De Linndrum heeft toch 48 ppqn nodig. Zojuist heb ik de clock out van mijn Doepfer MSY2 aan de Linn gehangen.Hij loopt in sync maar veel te langzaam. Kan dit aangepast worden door andere instellingen of een kleine modificatie?
Origineel geplaatst door mikemix
Idd Korg KMS-30, is een hele goede optie.
Die ondersteunt 24 en 48ppqn.
Origineel geplaatst door mono-poly
Dat is alleen dyn sync Michael
De Byter kan geen midi clock als master hebben je moet hem extern met een jack voeden.
Daarom gebruikte ik hem vaak als master
Hier een duidelijke foto van de syncbox
http://jx.riscy.net/cr/te koop/polysync.jpg
Origineel geplaatst door RedTitan
Ik snappie nie: als ik het een beetje nalees, is een Linndrum niets anders dan een ROMpler met samples op 35kHz. Hoe kan dat nu zo punchy en fantastisch klinken, en niet te samplen zijn?
Dat maakt het geluid zo speciaal.Ik snappie nie: als ik het een beetje nalees, is een Linndrum niets anders dan een ROMpler met samples op 35kHz. Hoe kan dat nu zo punchy en fantastisch klinken, en niet te samplen zijn?
Nou, Wat dacht je van de ingebouwde sequencer