Groovebox competitie

Ik ga ook gauw wat posten ben druk bezig 8) Koole tracks al die ik heb gehoord :)

ik heb sinds een week een D2.
ik ga daar een korte track op proberen te maken voor deze competitie.

Leuk dat er al zo veel mensen aan het grooven zijn geslagen.Ik vond de track van Feindbild ook heel erg mooi. Heel verhalend. En het bewijs dat je met zo'n groovebox toch aardig experimentele geluiden kan maken. Ik vind de krakende beats geweldig!:biertje:

coole track. klinkt absoluut niet groovebox 8-ig, and that's a good thing. welke heb je hiervoor gebruikt? de 505?

edit:

ooh Rm1x

Origineel geplaatst door MCBasje303
He Pal,

heb ik niet toevallig mijn MC-505 bij jouw gekocht waardoor jij dus zonder groovebox zit en niet mee kan doen aan deze geweldige competitie

Yep jij hebt hem!!:okdan: je doet er leuke dingen mee moet ik zeggen....zat laatst te denken misschien koop ik er ooit weer eentje om lekker mee te spelen...

He, wat grappig. Zou je zeker moeten doen, ik heb hem nu al een heel tijdje en ontdek toch steeds weer nieuwe mogelijkheden.

Tof nummer hoor Crizz. Ik vond het in het begin een beetje saai en ruw maar het is mooi hoe het veranderd. Petje af:)

Hi,

vind dit wel een goed idee om een Groovebox competitie te houden.

Als er veel reactie op komt, kan ik de master himself daarover inlichten.
Namelijk de master himself van de Groovebox van Roland Gear.

Ik hoor het nog wel de reactie.

rgs

Sam

leg eens uit?

Als er veel reactie op komt, dan is er misschien de mogelijkheid die ik bied om met Roland(misschien?) contact te nemen om dit officieel te maken, copy?

Tim Hüffken is de Roland demonstrateur voor de Roland Gear en dit voornamelijk de MC-303, 307,505 en de MC-909 en vele andere produkten van Roland Benelux.

Het is maar idee en niet zozeer nu direct iets concreet of hoe het gaat wdn, maar de mogelijkheid is er wel om dit misschien een Roland bij te betrekken met ? offcourse.

rgs

Sam

Het is natuurlijk eerst belangrijk zoveel mogelijk inzendingen te verzamelen. En het is niet perse een Roland groovebox competitie. Zo heeft, ik meen Chrizz, gebruik gemaakt van een Yamaha.

Hi,

inderdaad dat is juist.

Maar x tijd geleden is ook een wedstrijd gehouden en er mocht eventueel een ander instrument dan van Roland bij te pas komen.
Guys het is gewoon ter info, niet meer dan dat!

Rgs

Sam:)

Ik schop deze maar weer eens even omhoog. Ik had zelf nog een leuk nummer gemaakt maar op de een of andere manier kan ik het niet opnemen met mijn computer. Ik heb mijn md speler aangesloten op mijn computer en hoor wel de muziek over de boxen maar kan het niet opnemen.
Iemand enig idee hoe dit kan?

Enfin, het is zondag dus de meesten van jullie hebben vandaag wel even tijd om te grooven.
Laat maar weer horen.:peukie:

Mijn computer weer aan de praat gekregen en zelf maar weer eens een nummer opgenomen met mijn 505.
Dit is als het goed is de link:depressed 505

:dj:

Hoe meer tracks hoe beter, laat alstjeblieft horen wat je maakt met je groovebox!

Ik zal van 't weekend eens wat kwaliteitstijd door brengen met m'n AN200.
wie weet rolt daar iets postenswaardigs uit 8)

Back