Archaos
podium-duiker
Soms wordt ik echt moedeloos van mezelf als ik met muziek bezig ben. Er zijn genoeg mogelijkheden zoals met mijn Yamaha Motif, Reason, Fruityloops, Cubase etc. En toch weet ik niet waar ik mij mee moet bezig houden. Zelf nummers maken vind ik grotendeels erg leuk, maar ik loop altijd stuk met het maken van drumbeats. Dat haalt de hele boel naar beneden. Ik moet met teveel verschillende dingen rekening houden. Bas- en melodielijnen lukken nog wel, maar het geheel klopt dan vaak weer niet. Ik probeer vaak wel te tellen en met clicktrack te werken, maar een drumbeat inspelen lukt mij gewoon voor geen meter. Zou ik wellicht niet beter in een band kunnen gaan proberen te spelen? Dan zou ik in ieder geval geen rekening met drums hoeven te houden (ja okay; wel met het samenspelen met de drummer natuurlijk
). Ik ben echter ook zo bang dat ik in een band door het ijs zak en dat wellicht mijn Motif-synth er ook niet geschikt voor is. Maar dat is slechts gissen......... Als ik zelf nummers maak zou ik wellicht de drumtrack kunnen openhouden om dit door de drummer in te laten vullen, maar anderzijds wil ik nummers ook weer graag afgerond hebben. Tevens zou ik in de toekomst songs en eventueel fragmenten willen combineren met beeldmateriaal. Ik ben dus wel wat verdeeld en wat soms nogal moedeloos van die doelloosheid. Ik weet gewoon niet echt waar mijn sterke kanten op muzikaal vlak liggen, alhoewel ik ergens wel weet dat ik deze heb. Wat zou ik hier tegen gaan kunnen doen?
). Ik ben echter ook zo bang dat ik in een band door het ijs zak en dat wellicht mijn Motif-synth er ook niet geschikt voor is. Maar dat is slechts gissen......... Als ik zelf nummers maak zou ik wellicht de drumtrack kunnen openhouden om dit door de drummer in te laten vullen, maar anderzijds wil ik nummers ook weer graag afgerond hebben. Tevens zou ik in de toekomst songs en eventueel fragmenten willen combineren met beeldmateriaal. Ik ben dus wel wat verdeeld en wat soms nogal moedeloos van die doelloosheid. Ik weet gewoon niet echt waar mijn sterke kanten op muzikaal vlak liggen, alhoewel ik ergens wel weet dat ik deze heb. Wat zou ik hier tegen gaan kunnen doen?

. 
)
.