Zijn er nog originele Liga's te koop?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
OPEL MANTA en MERCEDES 190D beiden bouwjaar 1974.

Dat is zeker nog van voor cv/gate, dan moet je zeker op de zijkant blazen, nou dan heb ik toch liever mijn klokkenspel!

nee man net vet lekker dat witte spul bijt ik er altijd als eerste uit (of laat ik als laatste over)

op het dak hebben ze een salami gevonden en vier van de negen keer is een gedeelte altijd meer dan wat je kan lezen in de krant die meestal tussen de grote massa die tegen het eind van het jaar zo ongeveer vanuit het midden en bovendien iets minder dan tachtig keer de omtrek van de aarde en de maan die zelfs nu al lekkere ebs aan het maken is

Zoals jullie ongetwijfeld weten heb ik 3 zeer lieve goudvissen, we hebben inderdaad wel eens wat woorden maar ja... in welke relatie is dat niet het het geval ?
Jullie wten ook ongetwijfeld dat ik tegenwoordig regelmatig mijn webcam op ze richt om deze schatten met de hele wereld te delen.

Maar nu mkomt het probleem... ik heb 3 goudvissen waarvan er 2 oranje zijn (waarom noemen ze die beestjes eigenlijk niet gewoon oranje vissen ... ??) en een van de 3 is oranje met zwarte vlekken, althans tot voor kort...
Het probleem is namelijk, ik dacht eerst dat ik het me verbeelde maar dat bleek niet zo te zijn, dat die derde schat van een vis langzaam maar zeker zijn zwarte vlekjes verliest.
Ik ben nu een beetje bang dat door de straling van de webcam de vlekken als het ware opgelost worden en zodoende mijn, ik mag wel zeggen lievelingsvis,langzaam veranderd in een standaard oranje goudvis.

Nu is dus mijn serieuse vraag, kan die webcam op die vissen nu wel of geen kwaad ? ik ben namelijk ook een beetje bang voor de andere 2 vissen, tot nu toe merk ik eigenlijk niks aan ze maar ja, misschien is er onderhuis wel iets ernstigs aan de hand n ben ik genoodzaakt om ze in te laten slapen en jullie snappen, dat is het laatste wat ik wil laten doen....
Moet ik stoppen met het broadcasten van mijn goudvissen ? komt het door het voer ? (ben laatst wel overgestapt op wat duurder voer, ik gun ze alleen het allerbeste) of komt het door de soort planten ? (ik heb onlangs uit de vijver bij mijn ouders wat plantjes gehaald en misschien bevat dit een virus ?)
Ik ben de wanhoop nabij, ik kan me namelijk geen leven voorstellen zonder mijn schatjes, ze komen altijd zo lief naar het glas zwemmen als ik in de keuken sta, niemand gelooft me tot ik het ze een keer laat zien maar mensen, geloof me, het is echt waar !!
Zou het anders misschien kunnen dat deze oranje met zwarte vis onlangs is overleden en dat deze door mijn ouders is vervangen voor een nieuwe zodat ik niet ontroostbaar zou zijn over deze schat ?? ze hebben het namelijk al een keer eerder gedaan, hadden ze, de schatten, een nieuwe vis voor me gekocht om dat een van de destijds 2, de pijp aan Maarten had gegeven.

Misschien is dat wel het hele probleem, ik weet het niet meer, ik hoop dat ik deze dag een beetje normaal door kan komen, ik ben echt behoorlijk bezorgd en durf mijn ouders niet te vragen of zij inderdaad een nieuwe vis hebben gekocht en zonder mij daarvan op de hoogte te stellen deze tussen de andere heeft laten zwemmen.

Nu schiet me nog iets door het hoofd, zou het niet kunnen dat een van de oranje vissen is komen te overlijden en dat mijn ouders die vis hebben vervangen maar dat de oranje / zwarte vis door dit voorval zo van slag is dat hij zijn zwarte vlekken aan het verliezen is doordat hij zo verdrietig is om zijn maatje die zomaar vervangen is ??

Mensen ... ik weet het niet meer... HELP

Laatst gewijzigd:
met sinterklaas hebben ze ook altijd chocola maar dan in de vorm van die gekke dingen die mensen toch niet of nauwelijks interessant tot op het bot toe zo koud, maar meestal kan je ervan uitgaan dat achteraan meer te halen is

Er was eens een synthfreak uit Leiden
die probeerde de softsynths te mijden
tot zijn analogen
het raampje uit vlogen
toen zijn vrouw hem op een ander zag rijden

Er was eens een synthfreak uit lisse
die 't leuk vond op mixers te pisse
tot op een dag
met een traan en een lach
hij zijn mixer uit een plas plas kon vissen

Origineel geplaatst door Pjotr G
Er was eens een synthfreak uit Leiden
die probeerde de softsynths te mijden
tot zijn analogen
het raampje uit vlogen
toen zijn vrouw hem op een ander zag rijden

hahahahahaha ..... shit die is goed !!! :halleluja :okdan:

Er was eens een synthfreak uit Assen
die was een PPG wave 2.3 in elkaar aan het lassen
toen tot zijn schrik
op een ogenblik
zijn display bezaaid was met krassen

of de doe het zelf versie :D

04:34:33 [PjotrG] Er was eens een synthfreak uit Assen

04:34:45 [PjotrG] die was een PPG wave 2.3 in elkaar aan het lassen

04:34:54 [HanzZ] Die zat met z'n plasser te plassen

04:34:57 [mattsecond] die had een snoer dat wou maar niet passen

04:34:59 [PjotrG] toen tot zijn schrik

04:35:03 [PjotrG] op een ogenblik

04:35:10 [PjotrG] eh

04:35:28 [PjotrG] zijn display bezaaid was met krassen

04:35:28 [HanzZ] het plafond naar beneden kwam jassen

04:35:33 [PjotrG] lol

04:35:42 [HanzZ] hehe

04:35:47 [PjotrG] ff posten

04:36:09 [HanzZ] die was 's avonds aan het hosten

een synthdebiel uit eindhoven
die wou het eerst niet geloven
een simmons erbij
toen werd hij heel blij
nu wil hij er zelfs mee verloven

Origineel geplaatst door da goose

Mensen ... ik weet het niet meer... HELP

tja dit is veel voorkomend probleem bij vissen. ze hebben namelijk een zeer lange rouw periode, die gepaard kan gaan met fysieke dan wel lichaamelijke uitspatigen.

als eerste wil ik je vast waarschuwen, goudvissen die dit soort traumatische ervaringen me moeten maken zijn behoorlijk suicidaal. belangrijk is dat je alle scheermsjes, touw, bestek en ander potentieel gevaarlijk materiaal gelijk bij ze weg haald. Maar ook kanibalisme kan het gevolg zijn. Evenals het willen voortplanten met leveloze voorwerpen.

waarschijnlijk is (zoals je zelf al zegt) een vis vervangen voor een andere. vanuit hier is het meoilijk te bepalen welke, ik ben bang dat forensisch onderzoek moet uitwijzen welke.

maar om op het probleem terug te komen, er zijn een aantal instantie die dit probleem discreet en vakkundig kunnen verhelpen. Het heeft alleen wat tijd nodig.

hier zijn wat adressen:
www.eo-nazorg.nl

www.stichtingcoorelatie.nl

Doe mij.. ehh..

Doe mij.. ehh..

Dag mevrouw.. mag ik 35007 Liga's van U.. ? Nee.. die flippo's steekt U maar in uw edele achterwerk! Maar dat dan wel graag even op video vastleggen voor het nageslacht ;)

Die ouwe-niet-te-vreten-zo-droge liga's zag ik overmorgen nog liggen in de kantine van KPNQwest, maar ze hadden het verschil tussen het bruto- en het netto gewicht in de krenten verpakt.

Er was eens een drummer uit Hellen
die kon dus al drummend bellen
een gesprek met zijn vrouw
kost hem al gauw
een heel setje gloednieuwe vellen

jawel dames en heren ik schud ze zo uit mijn mouw

Là lalala là la...

Dat doet me trouwens aan iets denken. Scheermesjes, touw en ander bestek mag je gerust dichtbij vissen neerleggen. Die kunnen er namelijk niet mee overweg. Mijn vis sprong ooit eens uit zijn water, nadat ik er en paar extra in het bokaal had gezet om hem niet meer zo alleen te laten voelen. Maar je zag hem zo depressief woreden omdat hij ni meer de grootste was, dat hij er dus uitsprong. Ik dacht eerst dat hij zich verstopt had achter een steen ofzo, maar niet dus. Een paar weken later, grote opkuis: vind ik een droge vis terug, waaraan geknabbeld is... Huh, nog leven in huis? Ik dus op zoek: vind ik wat later een compleet verharde muis terug....
En ik weet compleet niet hoe het komt dat die verhard is.
Ligt het aan de vis? Of aan de droge lucht?
Ik ben er nog altijd niet uit....

Ach laat me maar...

Verhaal

Verhaal

Blijkens dit verhaal heeft een vis een broertje dood aan scheermesjes en touwen... een simpele sprong uit zijn kommetje is genoeg om er een einde aan te maken.

En ik dat dat jullie in België er nou nét die Euthenasie-wet doorheen hadden..

In het kader van hulp-bij-zelfdoding had je die vis net zo goed een paar gortdroge Liga's kunnen voeren. Leuk voor passerende kinderen en oude vandagen om een vis te zien opzwellen.. en leuk voor de vis.. want die mag op schaamteloze wijze een spectaculair einde breien aan zijn waterig bestaan. Zonder daarvoor een beroep te hoeven doen op de dienstdoende knaagmuis.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back