Zoals jullie ongetwijfeld weten heb ik 3 zeer lieve goudvissen, we hebben inderdaad wel eens wat woorden maar ja... in welke relatie is dat niet het het geval ?
Jullie wten ook ongetwijfeld dat ik tegenwoordig regelmatig mijn webcam op ze richt om deze schatten met de hele wereld te delen.
Maar nu mkomt het probleem... ik heb 3 goudvissen waarvan er 2 oranje zijn (waarom noemen ze die beestjes eigenlijk niet gewoon oranje vissen ... ??) en een van de 3 is oranje met zwarte vlekken, althans tot voor kort...
Het probleem is namelijk, ik dacht eerst dat ik het me verbeelde maar dat bleek niet zo te zijn, dat die derde schat van een vis langzaam maar zeker zijn zwarte vlekjes verliest.
Ik ben nu een beetje bang dat door de straling van de webcam de vlekken als het ware opgelost worden en zodoende mijn, ik mag wel zeggen lievelingsvis,langzaam veranderd in een standaard oranje goudvis.
Nu is dus mijn serieuse vraag, kan die webcam op die vissen nu wel of geen kwaad ? ik ben namelijk ook een beetje bang voor de andere 2 vissen, tot nu toe merk ik eigenlijk niks aan ze maar ja, misschien is er onderhuis wel iets ernstigs aan de hand n ben ik genoodzaakt om ze in te laten slapen en jullie snappen, dat is het laatste wat ik wil laten doen....
Moet ik stoppen met het broadcasten van mijn goudvissen ? komt het door het voer ? (ben laatst wel overgestapt op wat duurder voer, ik gun ze alleen het allerbeste) of komt het door de soort planten ? (ik heb onlangs uit de vijver bij mijn ouders wat plantjes gehaald en misschien bevat dit een virus ?)
Ik ben de wanhoop nabij, ik kan me namelijk geen leven voorstellen zonder mijn schatjes, ze komen altijd zo lief naar het glas zwemmen als ik in de keuken sta, niemand gelooft me tot ik het ze een keer laat zien maar mensen, geloof me, het is echt waar !!
Zou het anders misschien kunnen dat deze oranje met zwarte vis onlangs is overleden en dat deze door mijn ouders is vervangen voor een nieuwe zodat ik niet ontroostbaar zou zijn over deze schat ?? ze hebben het namelijk al een keer eerder gedaan, hadden ze, de schatten, een nieuwe vis voor me gekocht om dat een van de destijds 2, de pijp aan Maarten had gegeven.
Misschien is dat wel het hele probleem, ik weet het niet meer, ik hoop dat ik deze dag een beetje normaal door kan komen, ik ben echt behoorlijk bezorgd en durf mijn ouders niet te vragen of zij inderdaad een nieuwe vis hebben gekocht en zonder mij daarvan op de hoogte te stellen deze tussen de andere heeft laten zwemmen.
Nu schiet me nog iets door het hoofd, zou het niet kunnen dat een van de oranje vissen is komen te overlijden en dat mijn ouders die vis hebben vervangen maar dat de oranje / zwarte vis door dit voorval zo van slag is dat hij zijn zwarte vlekken aan het verliezen is doordat hij zo verdrietig is om zijn maatje die zomaar vervangen is ??
Mensen ... ik weet het niet meer... HELP