Zijn er nog originele Liga's te koop?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Bestaat Elmer Fudd wel en hoe zou hij de band NIN noemen? 22punt86cmspijker? Zou Elmer er met LU vandoor zijn... Snel het vliegtuig naar Zutphen pakken om dan rap naar de Droste fabriek te gaan... integendeel... Langzaam de boot van Maarsen weggooien om Punnika te drinken..

Albequrque? raakt Bugs Bunny daar niet altijd de weg kwijt?

Bugs Bunny heeft hier niks mee te maken.. wel off-topic blijven mannen!

Alberqurque... is dat niet waar ze het kurk-op-de-fles idee hebben uitgevonden.. of was het nou andersom.

De Albert Heijn in Tatooine heeft overigens geen Toetjes met een kers erop, maar de Kiwi's zijn er deze week wél in de aanbieding!

Elmer

Elmer

Het schijnt trouwens dat de échte elmer fudd zich in een chocolade-flik heeft verslikt tijdens een partijtje spijkerpoepen aan boord van het veer Kruiningen-Perkpolder. Ben benieuwd wat de Marketing afdeling van Droste daar voor antwoord op heeft..

Kiwi's dat is toch een beschermde vogelsoort? En nu in de aanbieding? Bugsy Siegel zal blij zijn..

Origineel geplaatst door bikkel
Ik geloof dat Leo er nog wel een paar in de aanbieding heeft.....
Heeft leo ook kiwi's?

[doek open]

:kimono: Hallo ik ben een in-cognito lego-manntje.. dat zich voordoet als smiley..

:mexico: Ha! Ik ben je al tijden op het spoor.. mij ontkom je niet!

:maffia: Hmm... hee tex-mex klojo.. blijf van m'n petekind af!

[doek dicht]

Is leo een tex-mex klojo? Of bedoel je LU? Ik snap het niet CraZ..... Op de Edisonstraat zag ik onlangs nog een legomannetje naar de structuur van de bomen staren.. Erg vaag, maar ik had hem op het spoor... Spoor 2 om precies te zijn. Daar vertrekt de trein naar Best voortaan. Heel vaag allemaal.

Darkmoon ?

Darkmoon ?

Ik wist niet dat de volgers van "Zoltan" een dergelijke lage dunk van het edele Liga gebeuren hadden..

"Zoltan" :halleluja

Ik heb er nog even mijn computer voor aangezet..

Ik heb er nog even mijn computer voor aangezet..

Het laat met niet los.. hoe off-topic is het.. als je in een off-topic topic... on-topic blijft ?

Da's toch hardstikke ... erm.. ON topic.

kijk.. deze post is in principe niet on- of off-topic.. eerder meta-topic.

Hoe zei die Euclides het ook alweer..

onderstaande zin is waar
bovenstaande zin is onwaar

onderstaande zin is waar
bovenstaande zin is onwaar

Je bent hier al snel on- offtopic, maar integendeel ook off-ontopic

Alle dingen zullen onzin zijn, niets zal zijn wat het is en alles zal zijn wat het niet is. En omgekeerd, wat het wel is zal het niet zijn.

signed: Alice, Wonderland

Re: Darkmoon ?

Re: Darkmoon ?

Origineel geplaatst door CraZ
Ik wist niet dat de volgers van "Zoltan" een dergelijke lage dunk van het edele Liga gebeuren hadden..

....erm.....juist...

Ik vind Catan inderdaad ook ERRUG cool!:halleluja

Laadt eens wat samples op dan !

lol @ flight van sittard naar albuquerque

trouwens was t niet eh

de onderstreepte zin is onjuist

paradox

He je hebt nou ook van die liga's met chocola. Lekker voor de zwembandjes...Maar het is nu lekker strandweer. Kan je ze ervan af zwemmen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back