Zijn er nog originele Liga's te koop?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ren......je......rot!!!!

anisotropie
verschijnsel dat eigenschappen richtingsafhankelijk zijn

Vroeger heette die Royal van de MacD gewoon broodje aap, maar ja dat is tuurlijk afhankelijk van of je head first of toes first in het ballenbad springt :W

Ik heb me laten vertellen dat er vroeger bij de Apenheul een Broodje Aap op de menukaart stond, in het restaurant. Maar dat was nog voordat ik een oprechte passie kreeg voor Noord-Baltische Rangeerterreinen, zodoende...

Ach, zolang je het overnacht maar refluxed in 150 ml dichloormethaan met 3 equivalenten triethylamine, 2 eq. HOBt en diisopropylcarbodiimde, dan zal de deprotonering denk ik wel volledig zijn, en dan wil de koppeling ook wel. Maar dan moet je de oplossing bij opwerking de volgende dag eerst basisch extraheren met water, daarna aanzuren en extraheren met 3x 250 ml ethylacetaat en de organische laag wassen met een verzadigde NaCl oplossing en drogen over Na2SO4, dan moet het goed gaan....

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Ach, zolang je het overnacht maar refluxed in 150 ml dichloormethaan met 3 equivalenten triethylamine, 2 eq. HOBt en diisopropylcarbodiimde, dan zal de deprotonering denk ik wel volledig zijn, en dan wil de koppeling ook wel. Maar dan moet je de oplossing bij opwerking de volgende dag eerst basisch extraheren met water, daarna aanzuren en extraheren met 3x 250 ml ethylacetaat en de organische laag wassen met een verzadigde NaCl oplossing en drogen over Na2SO4, dan moet het goed gaan....

IK KAN NIET AAN DISOPOPYLCARBONIDE KOMEN =(

Nou heb je geluk, want als je dat wel kon, was je je leven niet meer zeker.. Degenen die aan disopropylcarbonide kunnen komen worden tegenwoordig met de nek aangekeken. Ik zou zelf nooit aan disopropylcarbonide willen komen, alleen al om die reden. Maar voor je het weet loopt er zo'n idioot naar je toe die vraagt of je disopropylcarbonide wil hebben... Dan heb je dus een probleem.

Daarom kan je beter gewoon voor de tv blijven zitten en kijken naar het klokhuis... het liefst alleen, dan is het minder eng.

hmm naja kon er niet aankomen. Heb dus maar aardbeien siroop van de aldi gebruikt :) Werkt ook wel hier. Iemand eraringen mee?

Ik ga denk ik een soort praatgroep oprichten voor de mensen die aardbei siroop van de aldi gebruiken. Zou er intresse voor zijn hier op dit forum?

Niet te lang wegblijven, voor je het weet ben je ingeschreven bij slippers praatgroep.. Denk trouwens wel dat er behoefte is aan zo'n praatgroep.. Maar dan wel met aardbijen en slagroom, liefst van de aldi, maar daar is de slagroom te duur, dus misschien beter even naar de AH fietsen, is nog goed voor de spieren ook!

Ik dus naar de WC... overkomt me dit:

....Loop ik gisteren over de Hoogstraat, moet ik schijten als een malle
dus ik de V&D in gesjeest en naar de plee daar.

Ik zit net, begint die gast in dat hokje naast me tegen me te lullen:
"Hey, hoe is 't?"
Nou ben ik niet zo'n prater en al zeker niet op de plee van de V&D, maar ik wilde niet onbeleefd zijn dus ik antwoord:
"Ja, lekker..."
Die andere gast weer:
"Wat ben je aan het doen dan?"
Wat is dat voor vraag? Dus enigszins ongemakkelijk antwoord ik:
"Nou..hetzelfde als jou, een beetje zitten hier..."

[ Op dit punt probeer ik dus zo snel mogelijk weg te komen, voor die
gast
weer een vraag stelt ]

Komt die gast met het volgende:
"Zal ik met je meegaan naar huis straks?"
Nou breekt me klomp, maar geen antwoord geven is ook zo lullig:
"Ghe...ik krijg straks visite dus ik denk niet dat het een goed moment is vandaag.."
Dan hoor ik die gast opeens een beetje geirriteerd het volgende zeggen:
"Luister, ik bel je straks wel even terug, want er zit hier een of andere idioot in dat hok hiernaast steeds mijn vragen te beantwoorden, later!"

I.H.K.V. zinloze posts.... ;)

het zou weer tijd moeten zijn voor een mooi aforisme

heeft iemand nog wel is wat van nico haan vernomen, je ziet hem eigenlijk nooit meer op tv, of zou die op zoek zijn naar een mannelijke urker-dwergflierefluiter?
u_op_beurs_haan.jpg

Origineel geplaatst door EDP
heeft iemand nog wel is wat van nico haan vernomen, je ziet hem eigenlijk nooit meer op tv, of zou die op zoek zijn naar een mannelijke urker-dwergflierefluiter?
u_op_beurs_haan.jpg

als die meneer op zijn pink bijt, is t precies DR Evil

Tja klopt da's een nummer van Aerosmith maarre beetje raar zo'n ruige ''evil'' band die dan een nummer speelt genaamd pink pfffffff.............

Pfffff

Pfffff

He wacht m'n band loopt leeg (jaja fietsband geen muziekband :D )

:stupid echt waar??? maar goed dan moet je ff wat speeksel verzamelen en je tennis bal er in gooien :P

Nee niet echt waar,zei de leugenaar ! :confused:
Als een leugenaar liegt wanneer ie zegt dat ie niet aan het liegen is liegt hij dan ??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back