Zijn er nog originele Liga's te koop?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Slipperman
Nou de chinees bij ons anders niet. Een stad als roosendaal met zeker 50 chinezen (lees restaurants/ afhaal centrum) heeft er geen een tussen zitten die lekker smaakt. Schandalig gewoon.

Dan moet je de volgende keer gewoon vragen of ze zich eerst even wast...;)

Nou de chinees bij ons anders niet. Een stad als roosendaal met zeker 50 chinezen (lees restaurants/ afhaal centrum) heeft er geen een tussen zitten die lekker smaakt. Schandalig gewoon.
En die ene boven de Albert Hein dan? Die is best goed.
Of is die niet goed genoeg voor je smaak, die is afgestemd op de verfijnde buitenlandse restaurants in Achtmaal? 8o)

Het is paars en het reist terug in de tijd?
De bus naar Achtmaal :okdan:

Nou, die liga's beginnen we nou echt wel wat te vervelen. Ik weet niet eens wat het is... En heb je dan ook Niet Originele Liga's?

Laten we al gauw over iets anders lullen...

dit ben ik in me jonge jaren met een echte liga

Attachments

• mono.jpg
    mono.jpg
    10,6 KB · Bekeken: 78
Krokodil..

Krokodil..

Krokodil smaakt een beetje naar kip.. maar eigenlijk smaakt alles een beetje naar kip.. behalve kip zelf.. want waar dat nou naar smaakt.. geen mens die 't weet. Toch maar eens aan die krokodil vragen dan.

Lala la la laaa la la lla laa..

Lala la la laaa la la lla laa..

Er was eens een modular uit Chicago,
Met wel 4 oscillators.. maar slechts 1 LFO.
En hoewel volledig analoog,
Klonk ie toch niet echt als een Moog.
Want hij miste die snelle vibrato.

:[>

Laaa laaalaaa laaaaa

Laaa laaalaaa laaaaa

Er was eens een gabber uit Den haag,
Die voelde de bas het liefst in z'n maag,
Hij had dus alle kicks,
Het liefst uit een TR-x0x
Gecombineerd met een lekker juno Zaahaaag....

Laala laa lalaalalaaaaa

Er was is een synthfreak uit Rio,
Die had zo'n moddervette Casio,
Hij bracht hem naar MH,
Die dachten 'Ha!'
en ruilden hem in voor een Renault Clio

Lalalaaaaalallaaaaaaa

Er was eens een bandje genaamd TonyBlack,
Van analoge synths zijn ze helemaal gek,
Behalve van Yamaha bakken,
Want die vinden ze graftakke,
Maar ze lullen gewoon te veel uit hun nek... ;)

Lalaalaalaaalalaaa

Lego is prachtig. Stel je eens voor dat je een synth zou hebben met een kast van Lego. Met die lampblokjes en shit. Super vet! Als je nu een modulair daar in bouwt... vet...

Origineel geplaatst door Bahamut
Ik heb ooit van lego een gangenstelsel gemaakt voor m'n hamster.

Ikke lekker het podium wat genesis gebruikte voor de WCD tour. Compleet met echt werkende lichttreinen, jumbotron screens en andere verlichting. (Allemaal op maat).

Schijnwerpers die echt konden bewegen etc. Drums en synths ook van lego gemaakt... Was wel kewl om te zien in het donker...

voor je het weet zit er eentje op de. zoals CraZ zou zeggen. spreekwoordelijke salami

Ik liep gisteren naar de supermarkt, kom ik een knaap tegen met een hoed, zegt ie vriendelijk: "Zo baasje, stop eens even. Fijne schoenen heb je daar! Stap eens even uit!" Ik zo van: "Ja, maar waarom?" Hij: "Nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou!" Ik snel mijn schoenen uit, nu ben ik profielloos. Het moraal van dit verhaal is simpel. Wees voorzichtig met naar de supermarkt gaan, voor je het weet ben je profielloos, en daar........ daar heeft niemand..... niets aan!

"Scheer je weg! Ik zie je nog steeds!"

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Lego is prachtig. Stel je eens voor dat je een synth zou hebben met een kast van Lego. Met die lampblokjes en shit. Super vet! Als je nu een modulair daar in bouwt... vet...
erm... ik voel een nieuwe thread aankomen... "maak een foto van je favorite synth gebouwd met LEGO"... 8)
wie plaatst um? ghehe :D

Dat kun je nu wel zeggen, maar bij ons op het trudoplein zit dus een friettent en een meubelzaak en denk je dat je daar binnenbanden kunt halen, niet dus!
Dat is toch niet meer normaal.... Das niet te geleuuuuuuuven.

Maar goed aan de andere kant heb je wel een extra parkeerplaats, zodat je nooit en te nimmer in je zwembroek hoeft te mountainbiken. Deze parkeerplaats heeft ook van die geruite, opstaande randjes. Ideaal om net voor het opstaan je tanden te poetsen. Voor je het weet, waren die er wel en dan stond je mooi te kijken, met je nepsnor, bultrug walvis en 14k4 modem.

zijn er nog mensen die als hobbie ook het bouwen van "amateur massa vernietigingswapens" hebben? ik zoek iemand om ervaringen mee uitte wisselen. en om eventueel in vrijetijd ze samen te bouwen

Origineel geplaatst door EDP
zijn er nog mensen die als hobbie ook het bouwen van "amateur massa vernietigingswapens" hebben? ik zoek iemand om ervaringen mee uitte wisselen. en om eventueel in vrijetijd ze samen te bouwen
Das inderdaad een fijne hobbie, heb ik in het verleden ook nog gedaan. Ik zou je graag helpen, maar dat wordt moeilijk.. anders krijg ik namelijk weer problemen met de reclassering... kijk eens hier

LIGA bestaat 80 jaar!

Mensen, viert feest! :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back