Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Slipperman
Nou de chinees bij ons anders niet. Een stad als roosendaal met zeker 50 chinezen (lees restaurants/ afhaal centrum) heeft er geen een tussen zitten die lekker smaakt. Schandalig gewoon.

En die ene boven de Albert Hein dan? Die is best goed.Origineel geplaatst door Slipperman
Nou de chinees bij ons anders niet. Een stad als roosendaal met zeker 50 chinezen (lees restaurants/ afhaal centrum) heeft er geen een tussen zitten die lekker smaakt. Schandalig gewoon.

Origineel geplaatst door Bahamut
Ik heb ooit van lego een gangenstelsel gemaakt voor m'n hamster.
erm... ik voel een nieuwe thread aankomen... "maak een foto van je favorite synth gebouwd met LEGO"...Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Lego is prachtig. Stel je eens voor dat je een synth zou hebben met een kast van Lego. Met die lampblokjes en shit. Super vet! Als je nu een modulair daar in bouwt... vet...

Dat kun je nu wel zeggen, maar bij ons op het trudoplein zit dus een friettent en een meubelzaak en denk je dat je daar binnenbanden kunt halen, niet dus!Origineel geplaatst door Slipperman
Das inderdaad een fijne hobbie, heb ik in het verleden ook nog gedaan. Ik zou je graag helpen, maar dat wordt moeilijk.. anders krijg ik namelijk weer problemen met de reclassering... kijk eens hierOrigineel geplaatst door EDP
zijn er nog mensen die als hobbie ook het bouwen van "amateur massa vernietigingswapens" hebben? ik zoek iemand om ervaringen mee uitte wisselen. en om eventueel in vrijetijd ze samen te bouwen