Zijn er nog originele Liga's te koop?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja (hij liegt toch over het feit dattie niet liegt (vanuit zijn visie) enneh... laatmaar).. en en dan nog.. ik luister toch niet naar leugenaars 8o)

Aaarrggghhh ik krijg ze nog wel die clown en die verdomde Acrobaat :D zei Pieter Post toen hij samen met Poes in zijn auto stapte om weer zijn ronde te doen.

ik snap verdomme nou de connectie met de smurfen en bassie en adriaan.

de baron is gewoon gargamel

Drommels volgens de Dikke van Dale

drom·mels1 (bn.)
1 [inf.] lastig, vervelend

drom·mels2 (bw.)
1 [inf.] in hoge mate => zeer

drom·mels3 (tw.)
1 [inf.] uitroep van verbazing of ongenoegen => parbleu

Pfff... Dit doet me denken aan mijn jeugd, toen de tijd nog logaritmisch verstreek. Potverdrie!

Bij ons op het trudoplein staat een kerk en die klok die hoor je elke 15 minuten.... Tenminste... Ik heb dat een keer op een zondagmiddag gehoord.

Nu vraag ik me af of die klok de hele dag (en dus ook nacht) om het kwartier geluid maakt, of dat er een bepaalde dienstregeling voor is.

Bijvoorbeeld:
Zaterdag en Zondag tussen 0:00 - 09:00 uur elk half uur (op het hele uur, evenveel slagen als het uur en elk half uur 1 slag)
Zaterdag en Zondag tussen 09:00 - 12:00 uur elk half uur (op het hele uur, evenveel slagen als het uur en elk half uur 1 slag) + een deuntje als de mis begint en afgelopen is.
Zaterdag en Zondag tussen 12:00 - 17:00 uur elk half uur (op het hele uur, evenveel slagen als het uur en elk half uur 1 slag) + elke kwartier een melodietje (kwart over random van setlist 1, kwart voor random van setlist 2)
Zaterdag en Zondag tussen 17:00 - 0:00 uur elk half uur (op het ....)
Maandag 00:00 tot en met Vrijdagnacht 23:59 elk half uur (op het ...) en een special als er een bruiloft / begrafenis / nationale feestdag is.

Of is het zo dat midden in de nacht er uberhaupt geen klokslagen te horen zijn?

Verder vroeg ik me af of je als je een bruiloft houdt je extra moet betalen om de klokken extra te laten luiden, of dat je juist moet betalen om dat NIET te hebben?

En kun je ook zonder reden de klokken laten luiden door eenvoudig een x honderd euro aan de pastoor te geven?

Naar aanleiding van de signature van C738 (Verzin en win ) heb ik weer een ander mailtje gestuurd, dit maal naar Mora:
Het gaat om een nieuwe snack.

Worst Case:

Dit zou een Worst achtige snack moeten worden.. Een soort van Cervela, die ze in belgie hebben, maar dan met een kaas vulling. Een soort van Gordon Bleu worst..

De naam Worst Case is gekozen, omdat dat ik managementtermen veel gebruikt wordt: Worst-Case Scenarios.. Verder zou het een kaas vulling moeten zijn omdat Case uitgesproken wordt als 'Kees' en dat is limburgs voor kaas. (ik ben zelf overgins geen limburger, maar dat terzijde)

Verder zou er een reclamecampagne aangekoppeld worden ala Cora maar dan met een Kees. Verder voorzie ik al een potentiele klant in Den Bosch namelijk Kees Kroket. Naast het product 'Kees Chinees' zou dit product zeker goed staan!

Groeten Jeroen
Je moet iets als het niet druk is..

Attachments

• signature_c738.jpg
    signature_c738.jpg
    25 KB · Bekeken: 74
kaas is echt geen kees hier hoor

Origineel geplaatst door Pjotr G
kaas is echt geen kees hier hoor
Inderdaad.. dat is meer Kiejees. Toch?

Als je pc vastloopt kun je dan net als bij Zundapp's de processors uitboren?

Sorry, voor 12 uur serveren we alleen croissants, koffie en thee.

Wilt u daar zegeltjes bij?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Inderdaad.. dat is meer Kiejees. Toch?

eerder kiejès...of kaas :D

Is de waterstand alweer beter of breken er nog steeds dijken door? En hoe zit het met die boer met overstromingen?

volgens mij heeft dat weer niets met aardbevingen te maken, maar goed..
al ben je een mongool met bronchitis, en train je dagelijks je pony-föhn vaardigheden, mag dat niet betekenen dat je de buurt mag bezaaien met overlast.. mits menigeen daarom staat te springen in een volgescheten overall en je zeer jofel afwimpelt in het rieken van de ochtend.. daarentegen heeft de pony er wel baat bij wat zal leiden tot een betere spaanafvoer van je puntenslijper..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back