Zijn er nog originele Liga's te koop?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Twin-x
Ja dat klopt ik had laatst nog een vette camaro uit 69 gespot weet je dezelfde als mad max die is bruut. Maar er lagen wat kruimels in de kofferbak.

zitten inmiddels al kilometers verder. maar kon het niet laten
die bak uit mad max is dus een FORD FALCON '69 en geen CAMARO, desondanks ze veel op elkaar lijken.
die uit mad max was ook compleet aangepast/omgebouwd.. zoek eens op internet... mad max car of intruder car of iets in die geest. intruder heette ie..... zijn ook compleet in madmax style te koop ook in nederland.

maar goed. sorry voor de interuptie.

ga vooral verder...

Origineel geplaatst door agressor
zitten inmiddels al kilometers verder. maar kon het niet laten
die bak uit mad max is dus een FORD FALCON '69 en geen CAMARO, desondanks ze veel op elkaar lijken.
die uit mad max was ook compleet aangepast/omgebouwd.. zoek eens op internet... mad max car of intruder car of iets in die geest. intruder heette ie..... zijn ook compleet in madmax style te koop ook in nederland.

maar goed. sorry voor de interuptie.

ga vooral verder...

al lezende vermoedde ik reeds dat mijn broek zou afzakken van saaiheid.
en ja hoor!

net als bij International Karate 2++
vet!

Desalniettemin meen ik te moeten concluderen dat de lengte van de baardharen van Osama Bin Laden niet voldoet aan de door ons gestelde norm. Derhalve zullen de haren in kwestie worden verwijderd door vakkundig personeel, mits hiervoor extra subsidie beschikbaar is. Wij vragen dan ook uw begrip voor het eventueel ontstane ongemak.

er is net een lezing geweest in maastricht:"te paard door afghanistan en pakistan"
met dia's en een kopje thee( waarschijnlijk met ligakoek) erbij.
presentator: o.b. laden!

Ik ben nog steeds volledig gepist door het feit dat de originele Treets door die klote-M&M's uit de markt gegooid zijn.
En sinds ze dat schaap Dolly gekloond hebben kom ik slecht in slaap want schapen tellen gaat gewoon niet meer, het is steeds hetzelfde schaap weet je wel, en een enkel schaap kun je niet tellen... dat gaat van, 'een; een; een....Pffhhh.
Wat ik echt nodig heb is een huisdier dat naar me luistert, zoals zo'n muis met een oor op zijn rug. Yes!

Ik ben allang blij dat ze de dolly dots niet gekloond hebben.
Shitterde shit shit shit! wat heb ik een hekel aan angela groothuizen!

foto10.jpg

dat bedoel ik dus...

-C-

de foto zou leuker zijn als haar hoofd vervangen werd door een oliebol !
dat is ook feitelijk correcter want ze werkt al jaren voor de LIGA !!

de cavia zei :

Het sluiten van deze thread.... vanwege database vervuiling.

Mededeling: dergelijke thread is forum tevens database vervuiling, een nieuwe thread met dergelijke streking wordt niet toegestaan.

Met meerdere moderators besloten... dus geen flame aub

Email me maar johnnybusca@tonyblack.org

rara waar komt deze quote vandaan ?

..
.
.
.

hehe.. ik weet het.. ik ben de absolute bastard :D

Origineel geplaatst door demian
de cavia zei :

rara waar komt deze quote vandaan ?

Ik vermoed hiervandaan: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=18896

Leuk he, tegenstrijdigheden zoeken. Maar kijk eens naar de datums dat ik hier in deze thread gepost heb. En geeft toe dat deze thread iets minder fanatiek loopt als die vorige. Dat speelde wel degelijk mee.

Maar goed, als jij wil dat wij slechterikken zijn dan moet jij dat zelf weten. :)

hehe.. ik weet het.. ik ben de absolute bastard :D
Valt wel mee, ik ben het erger gewend..

p.s. ik mag toch ook wel ooit iets onder mijn eigen naam posten of moet ik altijd modereren? :)

Maar goed... back on topic!

Da Goose> Ik ben benieuwd hoe het met je vissen gaat. Ik lag onlangs aan het strand en daar had een een soort gelijke ervaring. Een maat van mij verkleurde ook geduurde de week en ik vermoedde dat andere vrienden hem omgewisseld hadden. Echt een stuk bruinere kleur. Het ergste was dat hij dezelfde ervaring had, maar dan met mij. Die koffie hier trouwens is zwart, in tegenstelling tot de temperatuur, die is vochtig, maar vooral het contrast tussen gelijk en oneven is vervelend, vooral omdat honden en bloemen afhankelijk zijn van middelpuntwerkende, defragmentatiserende, ongeremde impulsen van een tot over 8 weken toe onbekende bron. Juist daarom is het vandaag 8 december, de dag voor dinsdag wat automatisch inhoud dat het gisteren bijzonder was en dat robin zijn zorro pakje weer aan mag doen.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Juist daarom is het vandaag 8 december, de dag voor dinsdag wat automatisch inhoud dat het gisteren bijzonder was en dat robin zijn zorro pakje weer aan mag doen.
:confused:
zouden batman en robin ook op 3 januari in eindhoven zijn?
geef mij maar een bakkie troost schat en geef die sokken maar met de schilleboer mee ,(grunfgnurf)

WAT?!?!?! Ik ga zaterdag GEEN zorro pak aan doen!

'k Ben trouwens bij de dokter geweest om dat ik in mijn neus peuterde en ik zo via mijn oor eigenlijk die pukkel op mijn linkerschouder kon openkrabben. Dat was op zich niet zo erg, maar mijn ring was mijn voorhoofdsholte in geschoten.
Als een ware macGyver heeft mijn dokter de ring terug kunnen halen.
En wat dacht je wat erop stond toen ie dr uit kwam???

ring.jpg

-Robin-

Origineel geplaatst door matt second
een synthdebiel uit eindhoven
die wou het eerst niet geloven
een simmons erbij
toen werd hij heel blij
nu wil hij er zelfs mee verloven
Klopt als een bus!

Over bussen gesproken... die zijn echt wel kut. Laatst een ontploft bij mijn ouders achter het huis. En niet eens een terroristische aanslag, maar gewoon een verstopte ventilator. Niet te geleuve...

Origineel geplaatst door Triphonius Z
Over bussen gesproken... die zijn echt wel kut. Laatst een ontploft bij mijn ouders achter het huis. En niet eens een terroristische aanslag, maar gewoon een verstopte ventilator. Niet te geleuve...

hmmmm.....was het toevallig een beschuitbus ?

Tja dat zou ook nog kunnen... maar een beschuitbus met ventilator?

Beschuitbussen zijn trouwens ook wel kut hoor. Tenzij je van die gleufjesbeschuiten hebt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back