extra inputs ? adat?

ZeromaNoiS

ZeeraanmnNeuS
Hallo,

Ik heb een tijdje terug een e-mu 1212m geluidskaart aangeschaft. Ik ben er op zich erg tevreden mee.
Maar op het moment dat ik de kaart kocht had ik het idee dat ik nog wel een tijdje bij software bleef hangen en dus aan 2 mono inputs voldoende had.
Inmiddels ben ik er achter dat hardware toch meer bij mij past, ik heb dus meer inputs nodig.

Ik heb zelf al een aantal zoekpogingen gedaan naar adat interfaces. Ik heb niet direct iets kunnen vinden wat aan mijn eisen voldoet en wellicht kan iemand deze vraag binnen een minuutje beantwoorden.

Mijn vraag dus, wat is de goedkoopste(DUH;)) manier om een aantal inputs er bij te krijgen die ik wel op aparte sporen kan opnemen.

Alvast bedankt, Kwinten.

Die was ik zelf inderdaad ook al tegen gekomen, maar ik dacht dat ik daarmee alleen wat extra microfoon inputs in huis haalde. Maar ik zie nu pas dat dit precies is wat ik zoek.

Bedankt.

Heeft ook 8 line inputs en 48v phantom power. Mooi toch?? En je kunt dit apparaat via ADAT i/o aan je e-mu hangen. Ik weet zeker dat je niet ontevreden over de kwaliteit van de behringer zult zijn.

Vergeet geen ADAT kabels te kopen. Deze worden nl. niet met de behringer meegeleverd.

ADA8000 is behoorlijk fijn. Heb hem ook.
Maar let even op dat de outputs alleen maar XLR zijn. De inputs zijn wel XLR/jack.

Hoi,

Ik ben er nog niet helemaal over uit.
Misschien moet ik een PBtje sturen naar postman over de alesis AI3. Als je naar de prijs kijkt zie je dat deze veel hoger is dan de prijs van de ADA8000.

Maar aan de andere kant. De specs van de ADA8000 zijn wel beter dan die van de alesis. Ik weet het dus niet.
Maar ik heb ook nog niet echt tijd gehad om me er echt in te verdiepen.

Kwinten.

Back