Wat ga je nog zeker aanschaffen?

Dat was wel even een dingetje vandaag zeg..
Met uitpakken bleek een veertje losgeschoten te zijn. Wellicht tijdens het vervoer losgeschoten of zo denk ik.
Ik dacht mmm dat fiks ik wel even, maar mooi dat dit een hell of a job werd. :(
Het was bijna niet voor elkaar te krijgen om het veertje terug te plaatsen en tot overmaat van ramp raakte het veertje uiteindelijk ook nog beschadigd.

Gelukkig zit hier om de hoek een Toolstation waar ik terecht kon om een nieuw veertje te kopen.
Na heeel veeel geduld eindelijk gelukt om het nieuwe veertje erin te plaatsen.
Alles mooi geïnstalleerd en echt het klinkt geweldig, echt een aanwinst en wat een verslaving meteen ook!
Als je echt opzoek bent naar een lekkere vintage sound voor je systeem is dit wel een aanrader en zeker ook qua prijs.

Hier heeft Doepfer echt vakwerk geleverd. :okdan::okdan::okdan:

deepmind12
polybrute
hydrasynth

analoge mixer + midi patchbay + bigsky

🤣 Welke kleur wordt het?
Olijf

image.jpg

Als ik mijn Eventide H9 niet meer aan de praat krijg, waarschijnlijk een Strymon Blue Sky. Maar ja de vraag was "wat ga je nog ZEKER aanschaffen", ik weet het...

Als ik mijn Eventide H9 niet meer aan de praat krijg, waarschijnlijk een Strymon Blue Sky. Maar ja de vraag was "wat ga je nog ZEKER aanschaffen", ik weet het...
😡 😋👍🏼

Is Seb van plan die te gaan bouwen voor verkoop?
Ondertussen is er een aanpassing gebeurd aan de website mbt de ARP2500 clone.

Een tweedehands reissue kost al meer dan 4K en een originele gaat helemaal door het dak, dus gek vind ik het dan niet dat ze 6K voor een nieuwe reissue vragen.

Summit
Super6
Polybrute
ob6
Iridium keys
deepmind12
obx8
hydrasynth
beh solina
Jupiter X
VC340
P10

I'm fucked 8D :peukie:

Laatst gewijzigd:
Een tweedehands reissue kost al meer dan 4K en een originele gaat helemaal door het dak
Zijn die ook al zo duur? Volg het niet echt, verkoop toch nooit spullen. Mag gelukkig zijn dat ik een originele heb (1973) en zeg er gelijk bij dat dit toch iets heel anders is dan de Beh model D.

Zoals met alle verzamelspullen: als de meest gewilde in prijs stijgt, gaan de mindere goden mee omhoog om een deel kopers te bedienen die niet meer mee kunnen/willen stijgen. Dus nu originele Minimoogs heel duur worden, zie je dat reissues ook al 4K-5K bakken zijn, en Voyagers stijgen ook mee.

• Duimpje
Duimpjes: Vic
Na jaren niks nieuws te hebben gekocht ben ik de afgelopen weken al aardig los gegaan. Nu in de pijpleiding voor de zeer korte termijn;

- Apple MacBook Pro 16 (M1 Max / 32RAM / 1TB)
- SSL +2
- SSL plug-in Subscription
- Nexus 4.5 + 9 soundbanks
- 5 soundbanks for Avenger
- Kelvin (Tone Shaper)
- Faturator (KiloHearts)
- SP 2016 (Eventide)
- Fabfilter Upgrade (pro q3 / pro l2 / saturn 2 / volcano2)
- Drop 2 (Cytomic)
- Valhalla Room (Valhalla DSP)
- Gem Scultube (Overloud)
- Renaissance Bass (Waves)
- Brighter (Waves)
- Trident A-Range (Softube)

Probeer het meeste tijdens de November kortingsdagen aan te schaffen, en hier en daar een 2de handsje indien mogelijk.

Back