Patat Met
TB or not TB
Erica Percons
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alles !!! ... of ik moet een kist op maat laten maken, waar ik en al mijn gear in past..................wat ga je zeker verkopen?'.![]()

Ik krijg hier zwaar stress en angstzweet van. Mogelijk nachtmerriesSpijtig dat je niet leest'wat ga je zeker verkopen?'.![]()
Ik dacht al… 2021Wat ben ik fier om forumlid te zijn, om al die aanschaf te lezen.
Spijtig dat je niet leest'wat ga je zeker verkopen?'.![]()
Je had toch ook een OB-X8 nou het lijkt wel of ie daar voor is gemaakt tenminste zo ervaar ik het.Ik wil nog wel een Chase Bliss CXM 1978.
Klopt, maar blijft wel een bom duiten voor een reverbje...Je had toch ook een OB-X8 nou het lijkt wel of ie daar voor is gemaakt tenminste zo ervaar ik het.
Geen goedkope smaak.Kawai 100f
korg dv800
syntrx
formanta maestro
ik hoop ze niet tegen te komen voor n goeie prijs. Tot nu lukt t prima

Wanneer mijn macbook air uit 2011 de geest geeft, komt er een macbook pro 14”. Of er moet voor die tijd al een superdeal voorbij komen. Dwz minder dan 2k voor een versie met 1gb ssd.
Dank voor de tip, maar voor mijn werkwijze te zware specs qua ram en gpu (en fysieke omvang). Werk vooral met softsynths als Diva en dan kan processor niet sterk genoeg zijn. Daarin is de max gelijk aan de pro. Denk dat de 14” 16 1TB de sweet-spot is voor mij (of een m2pro tzt). Maar komend vanaf een 2011 i7 dualcore met 4ram en 256ssd is alles een uprade van jewelste :-)Als je 1.000 meer kan missen dan heb je er een bij de Mediamarkt van 16inch M1 Pro Max (10core 32GPU) 32RAM en 2TB SSD.
Ik snap je! Wat kan helpen om af en toe op de site van Coolblue te kijken en met de verschillende configuraties te spelen. Er zitten redelijke aparte dingen tussen, ter voordelen van de consument, wanneer je er bijvoorbeeld een extra TB of RAM bij doet zakt de prijs drastische in sommige gevallen.Dank voor de tip, maar voor mijn werkwijze te zware specs qua ram en gpu (en fysieke omvang). Werk vooral met softsynths als Diva en dan kan processor niet sterk genoeg zijn. Daarin is de max gelijk aan de pro. Denk dat de 14” 16 1TB de sweet-spot is voor mij (of een m2pro tzt). Maar komend vanaf een 2011 i7 dualcore met 4ram en 256ssd is alles een uprade van jewelste :-)
Thanks! Ik hield eigenlijk alleen amazon en amac in de gaten, maar ga het zeker op coolblue bekijken!Ik snap je! Wat kan helpen om af en toe op de site van Coolblue te kijken en met de verschillende configuraties te spelen. Er zitten redelijke aparte dingen tussen, ter voordelen van de consument, wanneer je er bijvoorbeeld een extra TB of RAM bij doet zakt de prijs drastische in sommige gevallen.