...maakt niet uit of je een synth van 300 of 3000 hebt. T blijft speelgoed natuurlijk.![]()
Die gaat hier op een tegeltje !
(ik kan er evt 2 maken, eentje voor je vrouw)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...maakt niet uit of je een synth van 300 of 3000 hebt. T blijft speelgoed natuurlijk.![]()

) dat dat soms wel eens moeilijk is, want er zijn zoooo veel leuke betaalbare speeltjes op het moment! 
wèl altijd oldstyle synthmuziek fan geweest en dus ook techno acid hardcore..een DAW is misschien toekomstmuziek, ik zie wel of ik dat nodig ga hebben om bijv te recorden, maar miss wordt het ook een stuk hardware zoals een mpc tzt. Next nu is wrschijnlijk een digitakt. nu zit ik eigenlijk maar wat aan te kneuteren in de mancave, het aansluiten, uitproberen en indelen vindt ik ook gewoon leuk, tis gewoon een leuke hobby, en GAS heeft me idd te pakken, er is zoooooveel leuks met mooie geluidjes 
) altijd wel iets met een DAW doen, is het niet om voornamelijk in de box te werken, dan is het wel om alles op te nemen en om de eindmix daarin te doen.
, maar wat mij betreft klinkt de Peak nog 100x beter dan een deepmind). Afhankelijk van je voorkeur zou je ook naar andere op polys kunnen kijken (OB6, Virus TI2, Waldorf kyra, Hydra, Jupiter XM en zo kan je er nog 100 opnoemen).
je krijgt er ook nog een bak met fijne NI Software bij, waarschijnlijk de nieuwe Massive synth, maar zeker een heel goede collectie van de Native Instruments Komplete 12 library en dan is die ook nog 150EUR goedkoper dan een digitakt 
)
ook een hoop behringer haters. Ikzelf als leek vindt het leuke betaalbare dingen waar vette sounds uitkomen, (ken de originele machines niet waar ze geclonend van zijn dus dat helpt misschien) en zo’n machine heb ik al eerder over gedacht, maar leek me juist moeilijker om te leren. Sws is het misschien niet slim om zoveel synths in een korte tijd tekopen, want ik ken van al die bakjes maar een heel klein stukje. Maar ik heb geen haast, soms zit ik een tijdje te pielen met 1 en soms rommel ik wat met allemaal door elkaar. Vindt t iig geweldig om te doen, maar snap er nog niet veel van..ik heb net het aansluiten en de principes daarvan wat onder de knie, en nu al ingangen tekort op mijn mengpaneel, dus heb ik een hele grote 32 kanaals die ik nog had doorgelust met heeeeel veel lege jack inputs
maar dan moet je weer gaan knutselen hoe je dat allemaal een beetje handzaam indeelt haha....anyways, ik ben blij met dit forum ! Heb al veel leuke reacties en goede tips en adviezen gehad op verschillende vlakken. Ik ga me eens verdiepen in zown mk3, heb toch een dagje onverwacht vrij 

Een microkorg of ultranova![]()

Microfreak? Zou ik zelf eerder aanschaffen dan weer een Behringer.

Ik ben benieuwd wat anderen van deze aanbeveling vinden
Net als wat BOZZMANIA ook zei, computers eigenlijk niks voor dit doel. Maar al is deze Maschine niet helemaal zonder te gebruiken, het hangt er wel vanaf hoeveel je in de praktijk erop "moet" doen. Ik bedoel, lekker jammen en om de haverklap moet je achter het scherm en dingen klikken op je laptop, total buzzkill. Het zou dan wel minimaal moeten zijn dat je iets op je laptop moet doen als je bezig bent, idealiter.Ga ik ook bekijken, thanks ! Maar eeeerst een sampler nu![]()
Liefst zou ik gewoon iets willen samplen wat ik aan het maken/draaien ben, en dat dan weer live verwerken/bewerken.
(eigenlijk wat een traktor f1 doet in traktor, maar dan als hardware apparaat...)
Iemand een idee?!
Nou, mij krijg je in elk geval al redelijk enthousiast. Je zou een goede verkoper zijn.![]()

Dan kom je op een mpc uit of zo![]()