allstyles
Stamgast
Dan kom je op een mpc uit of zo![]()
Zal toch eens checken of dat met een mpc kan,... een toriaz sp-16 lijkt ook wel wat,..
Maar iets simpels zoals hoe een traktor f1 dat doet, hoeft toch geen 1000 euro te kosten als hardware zijnde

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dan kom je op een mpc uit of zo![]()

... wat videootjes van Jeremy Ellis... Eens als je uitsluitend stand alone hardware wilt gaan, dan kom je waarschijnlijk op een MPC uit.

Nog steeds de elektron in gedachten?!
Ik vind een fatsoenlijke sampler vinden maar moeilijk,,...
Liefst zou ik gewoon iets willen samplen wat ik aan het maken/draaien ben, en dat dan weer live verwerken/bewerken.
(eigenlijk wat een traktor f1 doet in traktor, maar dan als hardware apparaat...)
Iemand een idee?!

, ik ga dat eens heroverwegen. Ableton Simpler heeft in ieder geval verschillende algoritmes voor verschillende content, die erg goede resultaten geven, met daarnaast nog erg veel features (vind ik). Ik weet zo niet hoe dat met Maschine gesteld is.
Voor sampling lijkt me de 1010music Blackbox trouwens heel leuk.
any thoughts ?https://youtu.be/fcADNN9_SokIk kreeg een tip over deze blackbox 1010. Ben ik ook best opgewonden over.any thoughts ?
Best wat geld voor wat fysiek maar een klein kastje is (het scherm had misschien wat groter gemogen, maar er valt kennelijk mee te werken), maar het heeft veel functionaliteit. Het kan na firmware-updates inmiddels nog wat meer dan de video van loopop laat zien. Het doet nu ook wat granular, bijvoorbeeld. En met toekomstige updates zal er vast nog wat meer bijkomen. 
maar tis zoooo leuk ! Die sampler koop ik nog, en dan ga ik alles op mn gemak leren, je hebt gelijk Ik zou je echt het dringende advies willen geven (...) om daar nou een duur apparaat dat wss overkill is te kopen....

Maar zo'n Blackbox kan nog zoveel meer!![]()
Ik probeer je ook niet gelijk te ontmoedigen want ik kan me voorstellen dat je je als een kind in een snoepwinkel voelt. Het ene apparaat nog interessanter dan de volgende. Ik wens je sowieso veel plezier in je ontdekkingstocht. 
Kan me voorstellen dat de Blackbox hier nog wel 'ns een keer komt, ik hoop dat ie nog een beetje in prijs zakt.