Soundcraft Ghost

Special K

Stamgast
Mijn Ghost doet vervelend, als het inputsignaal op een kanaal zachter word, dan wil het hele kanaal weleens weg vallen. Dit probleem heb ik op meedere kanalen en dat is uitermate irritant. Kan iemand mij vertellen wat er met mijn Ghost aan de hand is?

zit toch niet een of andere noise gate tussen met een verkeerd ingestelde treshhold?

Re: Soundcraft Ghost

Origineel geplaatst door Special K
Mijn Ghost doet vervelend, als het inputsignaal op een kanaal zachter word, dan wil het hele kanaal weleens weg vallen. Dit probleem heb ik op meedere kanalen en dat is uitermate irritant. Kan iemand mij vertellen wat er met mijn Ghost aan de hand is?

Voedingspanningen al es gecheckt met een flink aantal kanalen in gebruik en in "rust" toestand ?
Er mag geen verschil in de +/- spanningen zitten
en de voeding is een zwak punt van alle soundcraft's over het algemeen.

greetings.
Peter :walker: :biertje:

Daar zou het inderdaad wel iets mee te maken kunnen hebben, ik had zelf ook al een vermoeden dat het zoiets zou kunnen zijn, maar wist het niet zeker.

Ik heb geprobeerd om er een andere voeding aan te hangen en het leek in eerste opzicht beter te zijn geworden, maar ik vond tijdens een korte test toch nog een kanaal met het vervelende probleem. Deze zou natuurlijk gewoon kapot kunnen zijn en de rest van de kanalen zou met spanningsproblemen kunnen kampen.

Ik heb ook dat als ik mijn mengtafel aanzet, dat er dan een heleboel "cut" knopjes geactiveerd zijn. Zou dit daar ook iets mee te maken hebben?

Weet je inmiddels al wat het is? vond deze thread, zoekende naar info over de ghost.

Ik heb dit ook eens gehad bij 1 kanaal en de oplossing? ff de gain opendraaien en 'plop' daar is-ie weer!

Daarna heb ik dat nog maar enkele keren te hoeven doen. heel sporadisch.

ik hoor het graag..

Dat Soundcraft deze tafel Ghost heeft genoemd is hoogst waarschijnlijk geen toeval want het probleem heeft zichzelf opgelost. Ik Heb nooit meer last van wegvallende kanalen nog wel branden er een boel lampjes tijdens het opstarten van de tafel....

vaag...als je teveel last van je oog hebt, mag je wel mijn met ijn spirit SX tafel ruilen.. (geen geld/tafel terug :confused: 8P )

damn.. een ghost is zwaar liev :luv:

heb ook gezeik met me ghost

insertie kanalen kaduuk
mastersectie naar de klote
control room uit geeft links alleen highpass
gain knoppen van bepaalde kanalen werken maar op 1 setting,als ik iets daarboven ga valt het hele kanaal weg

help!

wordt er een beetje schijtziek van,en ik ben niet de enige denk ik

Back