optelsom synths

Nou, ik ben niet zo bang dat ik door enge lieden word bezocht, want de belangrijkste gear staat veilig, dag en nacht bewaakt, in het museum. Ik vraag me alleen af wart mensen willen met zulke informatie. Heel wat jaartjes geleden wilde een secretaris van een schaakclub meer weten over de leden dan alleen maar adres, leeftijd en of de contributie wel betaald was. Hij stuurde een soort enquete rond met vragen als: welke religieuze richting men had. Goh, zou dan blijken dat Joden meer winnen dan Katholieken? Wat doe je met die informatie? En denk wel: ook ge-ouwe-hoer is informatie :)

Wout

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ik vraag me alleen af wart mensen willen met zulke informatie.

Nou, zoals DJ41 het al zei is het pure nieuwsgierigheid. Dat mag toch? Is heel menselijk.
Om op de vraag te antwoorden: ik WIL het gewoon niet weten hoeveel geld ik hier al ingestoken heb. En ik heb er al veel te veel plezier aan gehad (met of -vooral- zonder resultaat) om er iets anders in de plaats voor te willen. Kan er nooit ofte nimmer tegen op wegen.

pff ik zou wat muziekcd's kopen en de rest naar m'n spaarrekening sturen. Geen idee wat ik momenteel met zoveel geld zou moeten. Maar van de andere kant... er is toch niemand die mijn spullen zou willen kopen. Zie sigh, eeuh... sig

Back