Zijn hier nog fans van Nina, en haar laatste album: Synthian ?

Leuk dat Nina hier genoemd wordt! Ben fan van haar muziek en heb al een aantal keer met haar het podium mogen delen.

We praten al een hele tijd om een keer een track samen te maken en zeer waarschijnlijk gaat dat er in de toekomst nog van komen. En dan beloof ik jouw oude Matrix-6 in de track te verwerken Emmanuel! :)

Leuk dat Nina hier genoemd wordt! Ben fan van haar muziek en heb al een aantal keer met haar het podium mogen delen.

We praten al een hele tijd om een keer een track samen te maken en zeer waarschijnlijk gaat dat er in de toekomst nog van komen. En dan beloof ik jouw oude Matrix-6 in de track te verwerken Emmanuel! :)

Hah dat is super zeg, ben al benieuwd !!

Ha cool! Een mooi optreden van Nina gezien op een event van Timecop hier in Eindhoven en daarna weer uit het oog verloren, thanks voor het terug op de radar zetten =)

Tsjee, wat cheesy... niet mijn ding, echt niet mijn ding.

Ik vrees dat Nina hier ook geen nieuwe fan kan bijschrijven. Ik krijg er een gevoel van mid-jaren '80 Duitse synth-disco-pop bij, goed gedaan om die sfeer over te brengen, dat wel.

Laatst gewijzigd:
Als je fan bent van The Midnight, zeker eens beluisteren.

Wat vond je van het laatste album van The Midnight, Monsters?
Mij viel het wat tegen. Ook teveel zang van die gast naar mijn smaak. Ben geen groot fan van zijn stem, maar toch werkt het wel in bepaalde nummers (zoals "Jason").
Ik vind Monsters dus maar een matig album, daarentegen vind ik hun vorige albums Endless Summer en Noctural echt gewoon giga, retegoede albums! En naast Atlas van FM-84 nog steeds de beste in het genre, denk ik. Ik krijg geen genoeg van sommige nummers van The Midnight, zeker met die sax erin.

Wat vond je van het laatste album van The Midnight, Monsters?
Mij viel het wat tegen. Ook teveel zang van die gast naar mijn smaak. Ben geen groot fan van zijn stem, maar toch werkt het wel in bepaalde nummers (zoals "Jason").
Ik vind Monsters dus maar een matig album, daarentegen vind ik hun vorige albums Endless Summer en Noctural echt gewoon giga, retegoede albums! En naast Atlas van FM-84 nog steeds de beste in het genre, denk ik. Ik krijg geen genoeg van sommige nummers van The Midnight, zeker met die sax erin.

Van Monsters heb ik nog niet alles gehoord, ik loop wat achter.

Endless Summer en Nocturnal heb ik hier ook al grijs gedraaid ;-)

Deze week ook Kalax aan het ontdekken: https://youtu.be/aquTeAH_C4I

Back