Hoe krijgen we Roel aan het pianospelen??

Riezz

Ooit... ooit komt het er van.
na heftige discussie ben ik de draad kwijt.. ehh nee begonnen.. HOE KRIJGEN WE ROEL AAN DE PIANO!!!!!!!

Niet......

Roel vindt zich zelf meer een sound en geluid-maker.

(Maakt vette pads, trouwens)

Hou een Synthforum-collecte en geef 'm een Yamaha P90? We hebben vast wel 120 man die ieder een tientje bij kunnen leggen of zo ;).

(aan de andere kant, wie wil er nog een piano als je een Andromeda hebt)

Hmmm. Ik probeer mijzelf al maanden te motiveren om een piano nanny te bellen, laat staan dat ik in staat ben iemand anders achter de piano te krijgen.

Maar waarom deze vraag? Waarom moet ie! (welke discussie moet ik gevolgd hebben)

Ik heb ook een paar roel sounds mogen horen op de sjat, en het is idd dringend nodig dat ie wat meer doet dan geluiden ontwerpen.:frons:

Laat die jongen toch zeg...

Ik dwing jou toch ook niet om accordeon te gaan spelen?

;)

-C-

Zoals ik roel ken laat hij zich niet naar de piano slingeren, hij besluit zelf om wel of niet piano te gaan spelen, zo'n mannetje is het ;)

Origineel geplaatst door mc_kwok
Hmmm. Ik probeer mijzelf al maanden te motiveren om een piano nanny te bellen, laat staan dat ik in staat ben iemand anders achter de piano te krijgen.

Maar waarom deze vraag? Waarom moet ie! (welke discussie moet ik gevolgd hebben)

nou, deze vraag vroeg Roel zichzelf af enne.. we hadden op da moment het over zinloze threads.. dus vandaar :D

Haha wist niet eens dat er meer was dan alleen het spontane berichtje van Riezz wat deze thread deed ontstaan! :)

Geluiden maken is inderdaad mijn "echte" hobby; maar hoe meer leuke geluiden je hebt, hoe meer je erachter komt dat het stiekum wel leuk is om er iets mee te doen! En inderdaad, doneer me een Pxxx , nee een S90, en ik speel in ruil daarvoor een halfjaar alleen piano, met verslag van de tussenresultaten ;) (misschien doneer ik mezelf zo'n bak, kan ook)

Wel leuk om de reacties zo eens te lezen! bedankt !

Was trouwen met een prinses geen garantie voor instant succes?
(even oefenen voor Syntherklaas hoor)

...Ik vind die andromeda trouwens maar een kut pianosound hebben...

*duikt weg*

;)

-C-

Origineel geplaatst door 6 trak
en is Briljant... erm... Roel al reeds aan het piano spelen geslagen?

hoeveel oscs, welk filter en vca had een piano ook alweer?

Nee want zijn andromeda toetsenbord is kut en ik heb het bevestigd... Zelfs een orgel speelt lekkerder...

Origineel geplaatst door 6 trak
en is Briljant... erm... Roel al reeds aan het piano spelen geslagen?

hoeveel oscs, welk filter en vca had een piano ook alweer?

Ligt aan 't model - bassnaren hebben er 2 per stuk, de rest heeft er 3, dus da's iig al 88 * 2 + 76 (stomme gok) * 1 = 252. Filter : het is een hele meute Karplus strong-modellen dus er zit wel een (lowpass?)filter in de feedbacklus, maar vraag me niet welke steilheid. VCA : AD met variabele (2-stappen) D.

Back