Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nou..
https://www.klarkteknik.com/product.html?modelCode=P0BR3
Ze zien er leuk uit, net echt, schijnen alleen niet zo lekker te klinken. Maar ja.
Lieve sint,
Dit jaar ben ik echt heel zoet geweest en heb alles wat mijn hartje begeerd
Hoewel ik het SF nieuws vaak lees, er is niets nieuws wat me echt fascineert
Toch heb ik nog steeds GAS voor de Behringer Deepmind en ik vrees dat die ook niet verdwijnt
Omdat u zo machtig bent, zou ik u willen vragen of u niet eens bij Uli kan klagen
De Deepmind heeft 12 te verdelen stemmen maar is monotimbraal
Bas, Lead, Arp en Poly kunnen hiermee toch prima in harmonie samengaan?
Wat vindt u er nou van.. er zitten toch ook 4 effect processors in?
Qua klank is ie perfect maar 1 geluid te gelijk, dat is toch een tekortkoming?
U kunt me ook gewoon 4 X de Deepmind 6 geven, daar kan ik ook prima mee leven
Maar als u nou eens een multi-timbrale Deepmind met opdeelbare effectprocessor regelt..
Dan wacht ik graag nog even
bvd dank
![]()
Geen idee.. Bij Bax staat ie voor 481. Maar er zijn gewoon niet zoveel multi-timbrale synths. Ik vind de Andromeda nog steeds wel een indrukwekkende synth. 16 voice/parts en verschillende filters per stem.. maar fx zijn niet heel goed. Bij de Behringer is dat wel anders.. daar zitten echt top fx in.De deepmind 6 was van de week 490 euro op Amazon, volgens mij is dat best goedkoop, gingen ze eerst niet voor 500-600?
verwijst naar 1e post.... wie had dat 10jr geleden voorspeld?Bij de Behringer is dat wel anders.. daar zitten echt top fx in.

verwijst naar 1e post.... wie had dat 10jr geleden voorspeld?![]()
Ooit (2004 zeggen ze bij Sound on sound) al ooit die 'banned' v-verb gemaakt.. hadden ze de algorithms uit topgalmen gepeuterd en daarin gestopt.. productie werd later ook stop gezet daardoor.. maar dezelfde algorithms hebben ze nu dus weer listig in de Deepmind en de mixers gestopt.