Syntherklaas verlanglijstjes

Ik heb een goed gevulde Syntherklaaslijst (Prophet-10, Osmose, Live 11, Barp 2600), maar ik ben bang dat het meeste met de Kerstman of de Paashaas zal komen gezien de verwachte leverdata.

Lieve sint,

Dit jaar ben ik echt heel zoet geweest en heb alles wat mijn hartje begeerd
Hoewel ik het SF nieuws vaak lees, er is niets nieuws wat me echt fascineert

Toch heb ik nog steeds GAS voor de Behringer Deepmind en ik vrees dat die ook niet verdwijnt
Omdat u zo machtig bent, zou ik u willen vragen of u niet eens bij Uli kan klagen

De Deepmind heeft 12 te verdelen stemmen maar is monotimbraal
Bas, Lead, Arp en Poly kunnen hiermee toch prima in harmonie samengaan?
Wat vindt u er nou van.. er zitten toch ook 4 effect processors in?
Qua klank is ie perfect maar 1 geluid te gelijk, dat is toch een tekortkoming?

U kunt me ook gewoon 4 X de Deepmind 6 geven, daar kan ik ook prima mee leven
Maar als u nou eens een multi-timbrale Deepmind met opdeelbare effectprocessor regelt..
Dan wacht ik graag nog even

bvd dank
:D

De deepmind 6 was van de week 490 euro op Amazon, volgens mij is dat best goedkoop, gingen ze eerst niet voor 500-600?

De deepmind 6 was van de week 490 euro op Amazon, volgens mij is dat best goedkoop, gingen ze eerst niet voor 500-600?
Geen idee.. Bij Bax staat ie voor 481. Maar er zijn gewoon niet zoveel multi-timbrale synths. Ik vind de Andromeda nog steeds wel een indrukwekkende synth. 16 voice/parts en verschillende filters per stem.. maar fx zijn niet heel goed. Bij de Behringer is dat wel anders.. daar zitten echt top fx in.

2021 minder spullen jaar.
Ik zou dat Sinterklaas mijn Ensoniq Mirage en Matrix6 met controller kwam halen. tegen betaling uiteraard.

verwijst naar 1e post.... wie had dat 10jr geleden voorspeld? :D

Haha.. ja idd. :D Ooit (2004 zeggen ze bij Sound on sound) al ooit die 'banned' v-verb gemaakt.. hadden ze de algorithms uit topgalmen gepeuterd en daarin gestopt.. productie werd later ook stop gezet daardoor.. maar dezelfde algorithms hebben ze nu dus weer listig in de Deepmind en de mixers gestopt.

Mijn grootste wens is een elektronisch drumstel. Die komt Syntherklaas niet brengen maar heb ik volgend voorjaar gepland, als ik dan nog een baan heb. Het reorganisatiespook waart namelijk weer rond. Qua synthesizers heb ik binnenkort weer wat ruimte dankzij nieuw meubilair maar alleen voor kleine apparaten en wat ik nu heb doe ik niet weg en wil ik aangesloten houden. Het moet ook maar een keer klaar zijn. Het is nu al te gek en ik word geen betere muzikant van al die nieuwe spulletjes... wel een blije.

Syntherklaas blijft te lang weg. Heb zelf al wat vh lijstje besteld :D

Kinderlijk wenslijstje:

Baloran - The River
Sequential - Prophet 10
Moog - Matriarch Dark edition

Realistisch lijstje:
UDO - Super6
Euro rack dingetje

Prophet 5 V4
Tegeler Creme
Behringer B2600

Maar ik heb geen schoorsteen meer :-(

Ik heb eigenlijk niets meer nodig van de Sint.....maar een Elektron Digitone vind ik toch wel erg interessant :)

Ik blijf graag bescheiden. Synthesizers genoeg hier.
Dus doe mij maar zo een nieuwe 'full option' Apple Mac Pro met 4x 26" 8K schermen.
En bijhorende muzieksoft en passende ADDA converters uiteraard. Minimum 32 inputs ook.
SSL controller als toemaatje en afronden met een Corona vaccin.

Attachments

• 31376-60118-Mac-Pro-l.jpg
    31376-60118-Mac-Pro-l.jpg
    48,3 KB · Bekeken: 144
De wens voor een hardware synth is er al langer en het lijkt nu toch een moog subsequent 37 te worden die op 1 op mijn lijstje komt.

@ Mods: kan er een GAS-disclaimer/waarschuwing komen op deze draad? :dubbel::dubbel:

Back