30 Dagen Productiviteit Challenge (discussie)

Sinds kort ben ik wat aan het spelen met brainworx plugins, deze hebben een mono-band die je kunt instellen waardoor alle frequenties onder een bepaalde waarde mono worden maar de rest niet. Echt een aanrader.
Brainworx in het verleden ook wel gehad, vond het toen fijn spul.
Had twee week terug Sonarworks Reference ge-upgrade en zag dat er nu ook een frequentie response profiel van een mixcube in zit.
Maar die heb ik nog niet getest, vandaag niet zoveel tijd maar in het kwartietje van de challenge leuk om even te doen.

Het draait uit op nul minuten vandaag. Eerder op de dag m'n coronaprik gehad, dat viel niet goed. Begon al met de prik zelf, hoor van mensen dat ze de prik niet eens voelen, in mijn geval was het onaangenaam, dan druk ik me zacht uit. Daarna moet je een kwartier wachten, al na enkele minuten voelde ik dat het niet goed ging, ik strompelde naar de EHBO-post die gelukkig dichtbij was. Het beeld ging bijna helemaal op zwart, en merkte daarna dat ik op een bankje lag. Dat duurde een tijdje, kwam weer wat bij, na wat glazen water werd het weer wat beter. Na een half uur ofzo kon ik weer weg. Nu doodmoe.

Random feitje voor voetbalfans, met name die van FC Utrecht, de huidige trainer van die club heeft vandaag ook een prik gehad, zag dat die er ook was.

Ik doe niet mee met de challenge vanwege drukte deze maand, maar ga wel proberen (bijna) elke dag ff met de cirklon te werken om die onder de knie te krijgen. Dat is op zichzelf ook al een behoorlijke challenge ;)
Leuk, doen. Ik gaf vandaag de hele dag een training en dan ben ik altijd kapot. Maar na een halfuurtje muziek maken kwam de energie toch terug. Ik moet gewoon niet op de bank gaan zitten, want dan ben ik weg 😁

Ik heb trouwens wat opmerkingen toegevoegd aan de spreadsheet. Dat kan, ontdekte ik. De spreadsheet staat nu volledig op mijn naam. Als je persoonlijk toegang wilt kan dat volgens mij ook. DM dan even je mailadres, dan voeg ik je toe als gebruiker.

• Duimpje
Duimpjes: Sto
Ik heb de sheet bijgewerkt. Al 3 dagen met de MPC bezig en ik krijg er leuke resultaten uit.

Een stroomadapter die op het Fuzzpedaal zou moeten werken, is inmiddels besteld.

Ondertussen gisteren de Vox Valtevoronix Tone Lab aangesloten op de Circuit Mono Station, effectenbak die ik eerder ook al via dit forum heb kunnen kopen. Lekker gruizig, lekker scheuren, fijn dat ik er zo'n geluid uit krijg! Dit weekend wat meer de tijd nemen om er concreet geluid van op te nemen. xD

Vandaag weer nul minuten. Hoofdpijn, moe, en algehele lamlendigheid. Gaat op dit moment dankzij heavy duty pillen ietsjes beter dan eerder vandaag, maar tis nog verre van kiplekker... Morgen hopelijk wat beter.

Heftig hoor, welk vaccin had je?

Pfizer. Heb er behoorlijk last van, maar dat ik gisteren onmiddellijk na de prik niet goed werd zal daar niet direct mee te maken hebben. Nou ja, het was wel nogal onaangenaam, dat helpt niet. Eerder vaccinaties (bv. voor reizen) voelde ik eigenlijk nooit zo. Het was gisteren heel warm en benauwd op die locatie, je moet een mondkapje dragen, geen goede combinatie. Uit voorzorg een andere afspraak gemaakt voor de tweede prik, mocht het die dag weer warm zijn. Nu om 9 uur, dan valt het wat dat betreft hopelijk mee. Ook op een andere locatie, waar het minder druk is.

Dank je, het komt wel weer goed. :) Nog een tip, vooral als het warm is op de dag van je afspraak, neem een flesje water mee. Wat gisteren bij mij ook niet hielp was een computerstoring, iemand van de GGD zei dat de wachttijd zo'n 10 - 15 minuten langer duurde. Denk dat ik zo'n 20 minuten in de rij heb gestaan voordat het m'n beurt was. Lang staan, druk, warm, benauwd, mondkapje, het ging daarom mis, denk ik. Wat water drinken tijdens het wachten had misschien geholpen.

Help, weer bezig met 3 nummers tegelijk. Ik weet eigenlijk ook niet of dat slecht is. Misschien ben ik wel gewoon snel verveeld? Ik zal in elk geval mijn best doen ze allemaal af te maken.

P.S. Met @Dr van Lansberg afgesproken dat er een draadje komt met resultaten, zodra de eerste nummers af zijn. Wat mij betreft posten we opzetjes en opmerkingen dan hier en afgeronde tracks in die thread.

Slechts 3? Dat valt toch reuze mee :D
Ik heb er ook een stuk of wat waar ik me bezig ben. Meestal een leuk begin en daarna is het soms lastig om weer in de mood van de track te komen.
Als je dan meerdere hebt staan is er vast wel 1 waar je mee verder kan ;)

Slechts 3? Dat valt toch reuze mee :D
Het zijn er stiekem ook 11, maar dat durf ik niet hardop te zeggen 😋 Het laatste liedje vind ik ook altijd het leukste en ik moet me er echt toe zetten om ze af te ronden. Ik streef er in elk geval naar in juni 5 tracks te delen.

Trouwens nog wat, ik geef liedjes altijd een werktitel. Maar dat slaat nergens op: fietstocht-rengenbui-v3.song enzo. Op het moment zelf weet ik nog wel wat het is. Maar een week later kan ik ze vaak al niet meer terug vinden. Onverbeterlijk, ik weet het. Aan de andere kant vind ik wel eens toffe tracks terug die ik alweer vergeten was.

Gisteren te horen gekregen dat ik over 2 weken weer ergens mag herrie maken met de sax tijdens een soort-van openbare omgeving.. dus de gitaar heb ik ff in de ijskast gezet om alle zeilen bij te zetten voor m'n gig en Gisteren meteen 3 uur (!!) aan het spelen geweest en vandaag de sax naar 't werk meegenomen (om de buren hier een beetje te sparen.. :D)
Vele tracks doorgenomen die ik eerder weleens heb gedaan en ook ff wat nieuwe dingen geprobeerd waarvan dit hieronder er 1 is. Komt van M.Fasol.. maakt erg lekkere beats.. Had meteen een soort van melodie te pakken.. in het begin zoek ik 'n beetje maar verderop gaat ie lekker. Dit was de derde take.. ik ga er nog wel aan werken maar lekker en vooral lang bezig geweest. :)

Back