flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
juist er zijn voor mij maar 2 muziek genres, goede muziek en kut muziek. met of zonder autotune.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

hahaa.. geweldig. 

Sorry, lang stuk, maar ik erger me al jaren aan de muziek van nu (...) al jaren zichtbaar.
zal ook door de talentenjachten op tv komen.

veel mensen worden naar mate ze ouder worden steeds ongevoeliger en minder creatief. dat is naar mijn mening de hoofd reden.Sorry, lang stuk, maar ik erger me al jaren aan de muziek van nu. Met name van de laatste 10 jaar. Leeftijd zal er misschien een beetje mee te maken hebben, maar niet alleen.

Nee hoor, maar wellicht leidt het tot enige introspectie. Je bet-overgrootouders klaagden over jazz, je overgrootouders over pop, je grootouders over rock, je ouders over dance, jij over autotune-hiphop en je eigen kinderen over de muziek die hun kinderen straks leuk gaan vinden.
. Tegenwoordig blijft van dat idee maar weinig over. Ik hoop en verwacht dat het met autotune net zo gaat. Er komt vast een moment dat die technologie wel op de juiste manier op grote schaal toegepast gaat worden.In de context van deze thread vind ik het wel gepast ... als je binnen een uur radio luisteren 6 min of meer identieke nummers langs hoort komen waar een jong volwassen man met een al dan niet gefaked 'urban' accent met noord-afrikaanse tongval in autotune lispelt over hoeveel geld 'ie wel niet heeft, hoe stoer 'ie is en dat 'ie alle bitches batst, gaat het toch echt wel richting genrevormingAutotune-hiphop is geen genre, zelfs geen sub-genre.

Je gaat ook niet klagen over reverb plug-ins
. Maar de streamende massa misschien wel.
.