Er staan nu toch ook zo veel gitaren te koop van mensen die een coronahobby zochten en er gewoon de tijd niet voor nemen. Dat houdt toch niet in dat rock anno 2021 één groot cliché is? Herstel: dat houdt toch niet in dat dát de reden is dat rock anno 2021 één groot cliché is?
Sowieso vind ik het belachelijk dat je grietjes van 18 op technofeesten ziet rondlopen waar uitgezakte 40ers en 50ers rondlopen, op bluesrock festivals vind je toch ook nauwelijks jongeren? Das war einmal. En dan zijn het vaak ook nog van die supernette types die als ze begin jaren '90 geleefd hadden op die leeftijd nog geen voet binnen durfden te zetten op zo'n vieze vuige houseparty waar allerlei rare dingen gebeurden met drugs, homo's en kraakpanden. Kan me nog goed herinneren hoe Groen Links afgemaakt werd in de pers toen ze Earth organiseerden. Nu staat de ultieme schoonzoon Rutte gewoon op zo'n feest en helemaal niemand die een paar kale Hagenezen gaat zoeken voor wat racistische quotes, ondanks dat ze er gewoon rondlopen.
Het zou mooi zijn als de jeugd nog iets kon bedenken waar ik echt een tyfushekel aan kon hebben als oude zak, op zich hebben Reggaeton en Dubstep het aardig geprobeerd maar dan toch ontdek ik weer dat Daddy Yankee een hele goede flow heeft en dat Engelse Dubstep gewoon prima te pruimen is, dus dat helpt ook niet. Misschien is dat het wel? Op je 18de naar het zelfde feestje als je pa gaan, precies het zelfde doen en super conservatief aan alle progressieve standpunten vasthouden? Omdat dat me het meeste frustreert?