Akai MPC firmware update ( X / Live / Force / One / Keys )

Ik zie dat 3.6 ook beschikbaar is voor de oudere producten.. iemand al geupdate??

1759434850658.png

3.6 op mijn MPC X gezet.. de cliplauncher en de Pro reverb (waar die jongen in de video hierboven het over heeft) zitten in de Pro pack. Ik zie deze expansie nog niet als een aankoopbaar iets verschijnen in mijn Inmusic account.. Heb een X, ONE en Force.. bij allen niks te zien.. zal nog wel ff duren misschien?? Is wel vet!!

Ik blijf bij 2.x voor mijn MPC X maar ik sluit niet uit dat ik ooit de nieuwe Live III koop, waar de nieuwste versie op draait. Morgen ga ik naar Duitsland om een tweedehands Tascam SX-1 op te halen ter vervanging van de mijne, maar die zal ook niet langer dan een paar jaar meegaan. Dan moet ik wel vervanging hebben, want ik hoop zelf langer mee te gaan.

Bij 3.6 heb je weer meer dan 4/4.
Eindelijk :okdan: En ook midi verbeteringen, goeie update!

Project Time Signature SupportYou can now change the time signature of your MPC project to suit your creative needs.• From Main Mode, tap the Time Signature field to open the Project Time Signaturepop-up.• Choose your desired time signature from the pop-up to apply it to the entire project.

Laatst gewijzigd:
3.6 op mijn MPC X gezet.. de cliplauncher en de Pro reverb (waar die jongen in de video hierboven het over heeft) zitten in de Pro pack. Ik zie deze expansie nog niet als een aankoopbaar iets verschijnen in mijn Inmusic account.. Heb een X, ONE en Force.. bij allen niks te zien.. zal nog wel ff duren misschien?? Is wel vet!!

De propack is hieronder te verkrijgen. voor 99 oa Cliplauncer en een betere reverb. :okdan: Hiervoor moet je wel upgraden naar 3.6

Laatst gewijzigd:
Ziet er indrukwekkend uit maar een aantal features heb ik (en heel veel MPC producers) op mijn lijstje:
-Directe file connectie via usb tussen pc en ssd op de mpc zonder in controller mode te hoeven booten
-Enorme frustratie: Bij de eerdere MPC's (4000, 1000 JJOS, 2500, 50000 kan je met de playhead via de jogwheel door de 2 bar sequence scrollen en met de pads notes in kloppen. In de Live X & One werkt dit nog steeds in os tot 3.4.

Weet iemand of deze features nu al zijn toegevoegd? Anders weet ik niet of ik al ga upgraden.

Ik blijf bij 2.x voor mijn MPC X maar ik sluit niet uit dat ik ooit de nieuwe Live III koop, waar de nieuwste versie op draait. Morgen ga ik naar Duitsland om een tweedehands Tascam SX-1 op te halen ter vervanging van de mijne, maar die zal ook niet langer dan een paar jaar meegaan. Dan moet ik wel vervanging hebben, want ik hoop zelf langer mee te gaan.
Wat is er zo bijzonder aan de tascam dat je er een moet hebben? Een moderne digitale mixer kan iets niet? Ben benieuwd zo vaak komt deze niet voorbij.

Heeft iemand de pro-pack al geïnstalleerd? Ik kom niet voorbij het betaal-gedeelte , daar burpt een foutmelding telkens op (installatie van 3.6 ging verder vlekkeloos)

Heeft iemand de pro-pack al geïnstalleerd? Ik kom niet voorbij het betaal-gedeelte , daar burpt een foutmelding telkens op (installatie van 3.6 ging verder vlekkeloos)
Ik had totaal geen probleem. Via Paypal.

Het installeren moet ik nog doen.. (code erin hangen moet ik nog doen..)

Laatst gewijzigd:
Ik zie die Mpc wel zitten, maar zou dan liever een key37 of een mpc3+ versie willen hebben,
Batterij en speakers hoef ik niet.. Dus hoop dat deze ook uitkomen, ( beetje betaalbaar 😄)

Back