Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij 3.6 heb je weer meer dan 4/4.Meer dan 4/4? Zo niet dan blijf ik bij 2.12 (of zo)
Mooi, dank!Bij 3.6 heb je weer meer dan 4/4.
EindelijkBij 3.6 heb je weer meer dan 4/4.
Project Time Signature SupportYou can now change the time signature of your MPC project to suit your creative needs.• From Main Mode, tap the Time Signature field to open the Project Time Signaturepop-up.• Choose your desired time signature from the pop-up to apply it to the entire project.
3.6 op mijn MPC X gezet.. de cliplauncher en de Pro reverb (waar die jongen in de video hierboven het over heeft) zitten in de Pro pack. Ik zie deze expansie nog niet als een aankoopbaar iets verschijnen in mijn Inmusic account.. Heb een X, ONE en Force.. bij allen niks te zien.. zal nog wel ff duren misschien?? Is wel vet!!
Wat is er zo bijzonder aan de tascam dat je er een moet hebben? Een moderne digitale mixer kan iets niet? Ben benieuwd zo vaak komt deze niet voorbij.Ik blijf bij 2.x voor mijn MPC X maar ik sluit niet uit dat ik ooit de nieuwe Live III koop, waar de nieuwste versie op draait. Morgen ga ik naar Duitsland om een tweedehands Tascam SX-1 op te halen ter vervanging van de mijne, maar die zal ook niet langer dan een paar jaar meegaan. Dan moet ik wel vervanging hebben, want ik hoop zelf langer mee te gaan.
Ik had totaal geen probleem. Via Paypal.Heeft iemand de pro-pack al geïnstalleerd? Ik kom niet voorbij het betaal-gedeelte , daar burpt een foutmelding telkens op (installatie van 3.6 ging verder vlekkeloos)
Vreemd, Paypal en ideaal geprobeerd, maar niet werken helaas. Probeer het morgen nog eensIk had totaal geen probleem. Via Paypal.
Het installeren moet ik nog doen.. (code erin hangen moet ik nog doen..)
ZekersIk neem aan dat je wel een account hebt bij inmusic?
hmm.. tja wel vreemd idd. Ik heb em zelfs 2 x aangekocht (2 verschillende accounts) en bij beiden keren geen probleem.Zekers