Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Geen bug dus. Van wat ik zover heb begrepen is dat ze meer hebben afgestemd op de workflow van Akai Force.je kan niet meer een program wijzigen op een track om te kijken of dit of gene programma beter zou klinken met je sequentie - alles ligt vast
Yeps. Ik draai nu 3.6 maar zou zonder problemen terug kunnen naar vorige eindversie 2.15. Beide versies hebben voor en nadelen ten opzichte van elkaar.Is het mogelijk om een oudere os te draaien? Ik ga van de week waarschijnlijk een MPC One kopen.
3.6 heeft idd meer features maar ook minder dan 2.15 (b.v. clips zijn verdwenen in standaardversie van 3.6; flexibilteit in het snel veranderen van ingeladen programs binnen een sequence, wat wel weer kan in 2.15). Met de uitgebreide synthengine van 3.6 kun je zowel oude keygroupprograms draaien (legacy) als nieuwe programs maken (met erg uitgebreide sounddesign sectieOkee goed om te weten. Wat zijn voor jou de voor en nadelen? 3.6 toch meer belangrijke features?
). Wel oppassen met songs (zie opmerking wavejocky). Ik ga zelf voor de 3.6 versie want die vind ikzelf zowel beter als eenduidiger (1 program per track)