Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gecondoleerd. Het zou voor mij in ieder geval een zorg minder zijn als ik wist dat iemand betrouwbaar na mij de studio zou verkopen zodat het gezin niet met die extra taak opgezadeld wordt op een moment dat ze daar helemaal geen zin (of kennis of connecties) in hebben.een van m’n beste vrienden is overleden
en nou heb ik aangeboden aan de familie z’n studio voor hun te verkopen
dat worden dus mijn eerste drie verkopen dadelijk
Gecondoleerd. Ga je de spullen ook hier te koop aanbieden?een van m’n beste vrienden is overleden
Waardeloos man, gecondoleerd.een van m’n beste vrienden is overleden
kan je dr niet wat opschuiven? ik heb ook redelijk wat dannysound gesoldeerd, wel vet spul hoor.- Dannysound MMF ladder filter (dikke klank, maar ben allergisch voor die kleine plastic wiebel potmetertjes)

Ik speelde ooit een zwarte noot bij Klinkske en de output hield er spontaan mee op!Aan de lucky toekomstige kopers zeg ik daarom nu al: maak er maar deftige muziek mee. Maar wees voorzichtig: mijn gear is dat niet gewend![]()

Pfoe, gecondoleerd en sterkte met het verlies en de verkoop, kan me voorstellen dat dat niet makkelijk zal zijn.een van m’n beste vrienden is overleden