Je volgende 3 verkopen

Heb me voorgenomen om niets meer weg te doen, teveel weggedaan - met veel spijt achteraf - in het verleden.

Push 2 nooit echt vrienden mee geworden, apc 40 is een tank maar neemt veel plek in en gebruik ik alleen voor de transport knoppen en de 8 encoders dus kan best wel eens plaats maken voor een faderfox met faders en weet ik wat allemaal, poly 61 ligt al zeker 3 jaar in een flightcase niks te doen een synth zonder pots en/of faders zie ik het nut niet van in, 2x midimix, die gaan vast niet voor eeuwig blijven. motu m4 krijgt vast wel eens een upgrade.

Als ik een jaar terug kijk heb ik al mijn aangekochte synthesizers weer verkocht met uitzondering van de Virus Ti. Toch blijft het aanlokkelijk om weer hardware aan te schaffen. Dus ja mijn volgende 3 verkopen zijn waarschijnlijk mijn eerst volgende 3 aankopen. Eigenlijk moet ik me gewoon beperken tot software, muv wat rack stuff als compressors en eq's maar ja het kost tegenwoordig allemaal geen drol meer.

een van m’n beste vrienden is overleden
en nou heb ik aangeboden aan de familie z’n studio voor hun te verkopen
dat worden dus mijn eerste drie verkopen dadelijk

Heb een overcompleet Specular Tempus galmpedaal en Soma Pulsar-23 Utilities te koop staan maar die lopen niet echt hard. Dus misschien blijven ze wel want geen zin om te dumpen met dik verlies. Verder geen uitdunplannen op dit moment.

Gecondoleerd. Het zou voor mij in ieder geval een zorg minder zijn als ik wist dat iemand betrouwbaar na mij de studio zou verkopen zodat het gezin niet met die extra taak opgezadeld wordt op een moment dat ze daar helemaal geen zin (of kennis of connecties) in hebben.

Ja inderdaad. Ik heb laatst een Korg MS-02 van zo iemand gekocht die namens een familie de nalatenschap van een overleden persoon moest afhandelen. Grote collectie en duur spul, zat oa een Korg PS3100 bij de nalatenschap. De persoon waar ik mee handelde kwam zeer betrouwbaar over en dat lijkt me voor die familie ook een heel fijne gedachte om zo iemand te hebben die zich er met hart en hoofd om bekommert.

Gecondoleerd. Ga je de spullen ook hier te koop aanbieden?

Leuke vraag.
In elk geval mijn Komplete Kontrol S61, nu ik MKIII heb,
de Icon Platform M+ omdat ik deze dubbel heb,
en Nektar Panorama P4.

En daarna waarschijnlijk, omdat ik ze nog amper gebruik: JV-1080, Korg MS2000R en Novation KS5.

Waardeloos man, gecondoleerd.

Misschien raar maar op mijn leeftijd begin ik ook na te denken wat er met mijn spullen zou moeten gebeuren na mijn heengaan. Mijn vrouw heeft er weinig verstand van, dus ik zal maar eens een apart apparatuurlijstje maken voor mijn nabestaanden.

Gecondoleerd! Het is vreselijk om bekenden te moeten verliezen. Het is in jouw geval fijn dat er tenminste een bekende helpt met de verkoop.
Helaas heb ik dit zelf ook al eens moeten doen, maar het is toch fijn dat je de familie kan helpen.

Zaken die ik dit jaar nog hoop te verkopen:
- Cooper CS 104 fieldmixer (ik doe geen setgeluid meer)
- Sound Devices 744t recorder (idem)
- Korg Poly800 - na reparatie (vind het een flauwe synth, geen ballen)
- Dannysound MMF ladder filter (dikke klank, maar ben allergisch voor die kleine plastic wiebel potmetertjes)

Vind het overigens een leuke vraag, soms word je gewoon geen vrienden met een apparaat of instrument, soms ga je een andere richting op, of moet je iets opofferen (geld of ruimte) voor een andere aankoop.

Laatst gewijzigd:
Ik kan me voorstellen dat t een heel rouwproces is om gear van je makker te moeten gaan testen en verkopen. Herinneringen afscheid, eren en zelf willen houden… ik heb geen woorden voor hoe hard dat bij me binnenkomt. Ik maak me geen zorgen om mijn nalatenschap. Mijn vrouw gaat t aan weggeef prijsjes laten ophalen en wat kan t mij schelen. Moet ze zelf weten. Het gras op mijn buik groeit er niet trager door. Aan de lucky toekomstige kopers zeg ik daarom nu al: maak er maar deftige muziek mee. Maar wees voorzichtig: mijn gear is dat niet gewend 😁

- Dannysound MMF ladder filter (dikke klank, maar ben allergisch voor die kleine plastic wiebel potmetertjes)
kan je dr niet wat opschuiven? ik heb ook redelijk wat dannysound gesoldeerd, wel vet spul hoor.

dat gezegd hebbende ga ik misschien mn hele modular er wel uitdoen :D
de output rechtvaardigt niet echt de hoeveelheid poen die t zit vast te houden
was wel een leuke reis en ik vind t ook nog steeds heel tof, dus wie weet hou ik m toch nog
anders koop ik er een nog een extra smerig dikke synth, een smerig dikke elite gitaar en smerig dikke elite amp voor terug denk ik

Pfoe, gecondoleerd en sterkte met het verlies en de verkoop, kan me voorstellen dat dat niet makkelijk zal zijn.

Hier net een x-touch eruit en hopelijk binnenkort de extender ook. Die hebben plaatst gemaakt voor een console 1 systeempje.

Daarnaast een behringer td3 mo verkocht. Stond sinds ik hem had gekocht als plaatje in de kast. Vind spelen met de gewone mo toch leuker.

Back