4-Tek
Overjarig lid
Beterschap gewenst! Maar tot die tijd hebben wij in ieder geval profijt van een indrukwekkende lijst kijk en luistervoer!Ja ben alweer ziek, niks anders te doen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Beterschap gewenst! Maar tot die tijd hebben wij in ieder geval profijt van een indrukwekkende lijst kijk en luistervoer!Ja ben alweer ziek, niks anders te doen.
Bedankt voor de vele links en beterschapJa ben alweer ziek, niks anders te doen.
Ja ben alweer ziek, niks anders te doen.
Valt me wel een beetje tegen dat ik er niet tussen staSmall world…. Er staan er nog in de lijst die hier posten.
Yay, ik kom uit die hoek. Onze demo's van DIY modular builds zijn zeker door die genres geïnspireerd: https://www.youtube.com/c/channel37synth99 van de 100 review/demo makers is techno/house/funk/hip-hop etc georiënteerd.
Jammer.
Geen liefde voor industrial/ebm/noise etc??
- Tim Shoebridge voor als ik zin heb om me ongeprovoceerd te ergeren want hij doet niets verkeerd maar toch heb ik zin om hem te slaan

audio pilz was al genoemd ja, maar idd beter bekend door “Bad Gear”. Ik vind hem wel goed alleen moet je wel om de haverklap de video stil zetten in de memes te kunnen bekijken. :-)Weet niet of deze al is vernoemd maar de filmpjes van "Bad Gear" zijn ook wel goed.
Oeps, vergeten om Jade Wii (vorheen: Dawless Jamming) op mijn irritatielijst te zetten, ha ha.Alleen al om z’n duffe kop en net uit bed haar: Pink Buddha. Voorheen veel Akai Force / beats gerelateerd, maar nu ook met Take 5 en Sub 37. Vaak ook iets dieper op muziek theorie en creatie proces.
Ben Jordan, hier al genoemd kan ik ook aanraden. Misschien voor sommige te belerend / vervangende moraal ridder van het elektronische muzikale internet, maar ik ben het vaak wel met hem eens. Zoals hij Behringer uitdaagde te bewijzen dat ze 1000 synths hadden weggegeven aan minder bedeelde kinderen. En vervolgens komt behringer met de braziliaanze Uli op de proppen. Benieuwd of daar nog een vervolg op komt.
Over het algemeen knap ik af als opeens alle kanalen hetzelfde apparaat reviewen na een embargo. Alleen bij Loopop kan ik dat hebben omdat ik daar sowieso al heen ga voor in-depth reviews. Een Jade Wii of Wii dan ook (geddit?) die me eerst in tig video’s gaat vertellen dat GAS te overkomen is en vervolgens de gekregen SP404 mk II de “new bea” noemt….dat strookt gewoon een beetje met elkaar. (En *zucht* ja, ik wil best een 404 mkII. Maar dan gaan wel die defaults sounds eruit. Die ben ik nu al spuugzat)
Kortom: alles heeft wel iets en niets heeft alles.
Ja Tim Shoebridge wil ik ook slaan. Weet niet waarom. En toch kijk ik er graag naar.![]()

audio pilz was al genoemd ja, maar idd beter bekend door “Bad Gear”. Ik vind hem wel goed alleen moet je wel om de haverklap de video stil zetten in de memes te kunnen bekijken. :-)
Ik doe dat dus ook telkens ik naar film van hem kijk, die zijn echt wel de moeite vind ik.