Phontaq
+---O---+
Veel meer heeft een mens toch niet nodig in het leven.Tr808 maschine cirklon sh101 re201 korg 700s 160 bpm - morgen er nog wat strings bij denk ik en wie weet vocals.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Veel meer heeft een mens toch niet nodig in het leven.Tr808 maschine cirklon sh101 re201 korg 700s 160 bpm - morgen er nog wat strings bij denk ik en wie weet vocals.
Ik hoop er op dat iemand een keer een Alpha Juno Eurorack oscillator uitbrengt. Met individuele outputs per golfvorm kom je al een eind.Mocht er toevallig iemand met connecties bij Roland meelezen: how'bout een Alpha Juno 3 waarbij je de levels van de square en saw kunt instellen (gelijk de sub-osc en noise) ipv enkel aan/uit? En how'bout iets van crossmod tussen square en saw? En een paar extra LFO shapes, please? Verder níks aan veranderen. Al ben ik waarschijnlijk iets van 45 jaar te laat met dit verzoek...
Held!Niet perse iets met een synth, maar m’n project folder opgeruimd. Alles met een nee of misschien ooit is weggegooid.