zucht.....de neergang van de journalistiek

Dadelijk zeggen ze nog dat Yamaha ooit een succesvolle drumcomputer gemaakt hebben...

dat is toch die zender die deel uitmaakt van de amerikaanse propagandamachine ?

ze lopen niet te liegen natuurlijk (in reactie op je yamaha drumding verhaal ;) ) maar een zo ontzettend eenzijdig beeld neerzetten is echt ongelovelijk...

maar zo gaat dat toch al jaren en dan niet alleen bij CNN.. de halve westerse wereld heeft oogkleppen op.. maarja, dat willen ze niet zien. Nu zijn die Palestino's geen lievertjes, maar dit mes snijdt aan 2 kanten.. en waar 2 vechten hebben 2 schuld..

Maaruh, dit was toch een muziekforum? :P

overigens heb ik me ook al een keer verschrikkelijk verbaasd over een NOS nieuwslezeres die na een item waarin Arafat verklaarde dat ie fel tegen de terroristische zelfmoordaanslagen was even doodleuk haar eigen mening de buis opknalde door snerend op te merken dat Arafat nou niet bepaald overtuigend overkwam..... ongelovelijk... gaan die mensen niet meer naar een journalistieke opleiding ofzo?

Origineel geplaatst door olafmol
overigens heb ik me ook al een keer verschrikkelijk verbaasd over een NOS nieuwslezeres die na een item waarin Arafat verklaarde dat ie fel tegen de terroristische zelfmoordaanslagen was even doodleuk haar eigen mening de buis opknalde door snerend op te merken dat Arafat nou niet bepaald overtuigend overkwam..... ongelovelijk... gaan die mensen niet meer naar een journalistieke opleiding ofzo?

laat me raden, het begon met M en het eindigde op argaVanPraag?

nee het was volgens mij die vrouw van Youp

Klinkt raar, maar ik vind wat dat betreft het nieuws van R4 wat neutraler overkomen..

Arv

Origineel geplaatst door Twin-x
Ja die van het Hek weet je wel

Weet ik, ik was alleen benieuwd wie z'n vrouwke was. :)

Was het juist deze week niet in het nieuws dat Israel CNN boycot omdat deze te negatief over Isreal zou berichtten?

Back