krautrock1958
Gepokt en gemazeld
Je kent het vast wel; je zit lekker in de mood, de ideëen komen en na enige tijd moet je afbreken want je hebt bijv een afspraak of iets anders wat niet kan wachten bijv of je bent al een paar uurtjes bezig en je vindt het wel ff mooi geweest terwijl in je geest heb je het gevoel dat je verder moet, die stroom wil eigenlijk niet onderbroken worden.
Dan wil ik na een paar dagen er weer mee verder maar dan ben ik in een wat swingende mood terwijl het een ambiënt georiënteerd stuk was of het was uptempo terwijl je nu m'n mood nogal relaxed is.
Ik heb dan nog wel 'ns dat ik datgene wat ik moest afbreken niet meer afmaak omdat ik niet meer in hetzelfde gevoel kom als toen ik ermee bezig was en blijft het onafgemaakt.
Hoe gaan jullie daar mee om?
Dan wil ik na een paar dagen er weer mee verder maar dan ben ik in een wat swingende mood terwijl het een ambiënt georiënteerd stuk was of het was uptempo terwijl je nu m'n mood nogal relaxed is.
Ik heb dan nog wel 'ns dat ik datgene wat ik moest afbreken niet meer afmaak omdat ik niet meer in hetzelfde gevoel kom als toen ik ermee bezig was en blijft het onafgemaakt.

Hoe gaan jullie daar mee om?