Welke DJ-set op YouTube vind je fantastisch?

Lekkere sets hoor, keep 'em coming.

In die set van Dekmantel staat trouwens een dame in een kort jurkje semi-lekker te zijn. Ik wil niet meteen de moraalridder uithangen, maar die cameraman neemt haar wel heel vaak in beeld. Terwijl ze loopt te loensen als een wannabee: "Joehoe, zien jullie mij wel?" Als ik achter de lens zat zou ik haar keihard negeren 😉

Als we het over hardcore skills hebben,....

Helaas niet met beelden op youtube, maar oudere rennaissance mixen van danny howels , dave seaman, etc..

Eigenlijk bijna alle mixen op dat label zijn goed luisterbaar, de oudere mixen zijn bizar lekker!!!

Bloodyfist...

Toedertijd, volgens mij rond 2003/4, was me oma op vakantie in Australië. Ze had toen mooi een paar platen van dit label mee teruggenomen.

Bij de hardcore feesten van vroeger, vooral als er buitenlandse artiesten kwamen, was het prachtig om te mee te kijken hoe ze al hun truukjes deden met de draaitafels. Dat is toch wel anders met veel andere soorten dance muziek. Toen ik met trance begon te draaien vond ik het dan ook een stuk saaier geworden om plaatjes te draaien.

Eens naar Engeland gevlogen voor een event waar de main een 8 uur lange solo set van hem was ter ere van het feit dat ie al 25 jaar draaide.
Complete tijdreis in die set, supervet.
Ik ben zelf in die tijd ook een aantal keer naar Engeland gevlogen. In de middag heen, volgende ochtend weer terug. De feesten daar waren een stukje rauwer dan bij ons.

DJ Producer, yes! Een van m’n persoonlijke hoogtepunten dit jaar was wel dat ik een 13 jaar oude track van mezelf in een van z’n sets tegenkwam. In m’n hardcoretijd groot fan van de man, dus echt een supertof gevoel.

Mijn favo set is dus deels schaamteloze zelfpromotie :D maar het is ook gewoon een lekkere mix. Veel lager tempo dan ‘ie normaal draait, meer doomcore, dus langzaam en duister. Mijn track komt erin in op 45:35

Mooi draadje zo, top! Ik zie een hoop sets voorbij komen die ik anders nooit had beluisterd. Interessant ook dat het zo divers is.

Mochten nog meer mensen tips hebben, dan graag. En oh ja. Je mag er maar 1 delen, dus kies de allerbeste 🔥🔥🔥
sorry maar deze moet ik delen :D Ik wissel ze wel in voor de vorige links :P

Deze net tijdens een workout op en Damn!!! Deze staat met oud en nieuw ook op!

Back