Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Wie heeft er een SIMPELE handleiding om een 303 onboard te proggen.
Wil het graag leren, maar de Tb-3 manual is een draak….
OK, so far...
Je hebt een NORMAL MODE en PITCH MODE
Normal mode is afspelen
Pitch mode is programmeren
Je moet altijd het aantal stappen ingeven via SLIDE button (slide, daarna 16x op STEP) in TIME MODE (16? anders springt hij niet terug? kan ik ook 7 of 9 voor polyritmes?)
In pitch mode 16 stapjes ingeven (hoe doe ik een rest?) , daarna met Write Next knop rechtsonder) nogmaals door de stapjes heen gaan en de flags ingeven voor Transpose up/down/Accent/slide
Daarna weer terug naar normal mode
Je hoeft niet te saven, alleen maar 1x heen en weer te gaan tussen PLAY en WRITE mode op de MODE draaiknop
In videos zie ik mensen in hun TD3 een pattern deleten door in normal mode (in write stand) door ALLEEN op de DEL knop te drukken, ik moet DEL + Prtn nummer indrukken anders wist ie niet?
Verder zijn de 1-8 switches op mijn unit af fabriek al redelijk gaar, druk ze nu voor de eerste keer in, sommige een mooie volle toon, andere een click andere niks,
Hij pakt ze allemaal wel op met het terugspelen van de sequence, maar met de NEXT key door de steps heen hoor ik ze net zo kudt als ingeklopt.
Zijn dit gewoon quirks of is de TD3 gewoon zo gaar?

Ah.. ok.. Maar makkelijker als op de TB3 wordt het nieJa excuus, het gaat om de B word, TD-3
Klinkt iets minder misschien maar aan de andere kant ook een veelzijdigere synthengine.. monosynthjes voorzien van TB303 articulatie zijn echt superleuk.Ja patterns begrijp ik nu helemaal, alleen nog muscle memory trainen
Song mode net voor het eerst gedaan, dan is het wel goed opletten![]()