vink
atropos-krans-os
Mee eens, over het algemeen is de sfeer best okay en de leden willen elkaar ook helpen, wat dat betreft is het een fijne site en wat mij betreft gaat het zo door.
Enigste wat mij af en toe irriteert zijn de zo nu en dan weer herhalende reakties van sommige leden zodra het behringer betreft, dan gaat bij sommigen de repeatstand weer en krijgen de emoties/boosheid/vooringenomenheid weer de overhand ipv objectief te blijven.
wanneer je KVR volgt, pfffff, ik kijk er toch vaak op, ook vanwege de company forums, forums voor produkten die ik heb, en bepaalde threads.
het is onvergelijkbaar. KVR is soms echt zo triest. toch voldoende info, maar je moet veel vermijden...
ook daar je zie, al is KVR groot, ook een schare usual suspects, maar ook voldoende andere minder frekwente posters, die KVR meer inhoud geven.
disclaimer; de laatste zin kan zeer fout begrepen worden; hier voelt dat geheel anders.
de sfeer is hier erg goed, ik heb dat al eens uitgebreid aangegeven. ik kan het maar met 1 andere user group vergelijken, die van Voltage Modular.. (ja!)
ook ik ben hier een lurker, bekijk ook threads die wel overlappen waar ik mee bezig ben, maar ook threads over hardware en DIY... maar dan heb ik nix te zeggen.. of andere threads, vreemd genoeg, heb ik altijd gevoel, dat ik er toch van leer. ook threads waarvan je denkt dat ligt buiten mijn focus, daarin vind ik soms juweeltjes, of kleine aanzetten, of groote...
nou ja, goed, en zo.
en ik denk dat enigste; het niet lang zal duren of dit wordt door onze taal goedgekeurd. de taal is groter als 1 mens... (ja groter als, schijnbaar was dat eeuwenlang de norm... totdat 'men' ingreep, het blijf in zeker zin korrekter, groter als, of je kunt ze beide gebruiken).
disclaimer: ik, zie mijn eigen spelling, maak nooit opmerkingen hierover, maar aangezien ik weer eens wat over taal heb gesproken, hoe dingen werken, etc. en veranderen. goed... stop! help! stop!