Polybrute bij Keymusic

Dat is toch best vreemd, aangezien er zat mensen zijn die een spiksplinternieuwe hebben gekregen. Ik zou daar zeker even over bellen met Keymusic; dit moet een fout zijn. Je kunt niet een maand lang een lente deal op een Polybrute hebben en alleen maar demomodellen rondsturen. Die zijn toch echt vrij snel op. Ontzettend vervelend dat dit zo uitpakt. Ik hoop dat ze de fout corrigeren.
Inderdaad, dat lijkt me ook. Ik heb hem dan ook besteld naar aanleiding van een bericht eerder in dit topic waar iemand een nieuw exemplaar kreeg. Mailtje is verstuurd, kijken wat ze zeggen… to be continued 🙂

Om het avontuur nog even af te ronden..

Het duurde een tijdje voordat ik ze te pakken kreeg. Maandag zijn ze blijkbaar niet bereikbaar, ondanks dat meerdere filialen open waren. Op dinsdag uiteindelijk iemand telefonisch gesproken die bevestigde dat het om een showroom model ging. Het zou om het aller-aller-allerlaatste exemplaar gaan, vandaar dat hij niet nieuw was. Hij zei er nog bij: "Alsnog is het een hele scherpe prijs hoor!". True, maar ik had een nieuw exemplaar gekocht.

Een half uurtje later kreeg ik nog een mail (van een andere medewerker I guess), dat dit heel vreemd was en dat er waarschijnlijk iets was misgegaan in het systeem. Oops..

Anyway, ze deden niet moeilijk over terugsturen. Er werd netjes een retourlabel aan mij overhandigd. Zojuist heb ik het bedrag weer ontvangen. Dat mag ook wel gezegd worden.

Ik heb in ieder geval mijn lesje geleerd :D

Back