Wat is voor jou de aller beste/grootste/bekendste hit met de TR-909.

Misschien ff aan leo blokhuis vragen ?! Die heeft meer verstand van hitjes.... :frons:

Ik denk dat ik vroeger een tr-909 heb gekocht omdat ik het nummer van “snap Rhythym is a dancer” zo cool vond. Eerst snapte ik niet eens waar het geluid uit kwam. Denk eigenlijk dat het een Akai sampler is… maar ik heb toen wat moeten zoeken. Geen internet. Weet niet eens meer hoe ik er achter ben gekomen. Ik de tr909 vanaf 2004 dat is ff wat later..

Live was dit met een Novation Drumstation, op de cd vind ik de snare ook meer als een Drumstation klinken. Maar goed, aannames. Dikke track overigens, misschien wel haar beste imho.

Ik denk dat ik vroeger een tr-909 heb gekocht omdat ik het nummer van “snap Rhythym is a dancer” zo cool vond. Eerst snapte ik niet eens waar het geluid uit kwam. Denk eigenlijk dat het een Akai sampler is… maar ik heb toen wat moeten zoeken. Geen internet. Weet niet eens meer hoe ik er achter ben gekomen. Ik de tr909 vanaf 2004 dat is ff wat later..

Vet nummer en de clip is gefilmd bij het Kennedy Space Center (Rocket park). Paar jaar geleden nog geweest, o.a. dit nummer gedraaid voor het sfeertje.

• Duimpje
Duimpjes: DRe
Back