Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Komt door de combinatie van hoppen, met name de Saaz aromatische hop knalt er bovenuit.de Chouffe Houblon. Net even - WEG MET DE IPA! WEG MET DE IPA!
Ja, als ik iets nieuws (voor mij) uitprobeer is het meestal ook wel een gekende klassieker. Bij de fancy moderne biertjes is de gok te groot. Wat dat betreft zijn proeverijen leuk, helaas zijn die voor bier wat minder gangbaar dan voor wijn.Precies, ik ben daarom behoorlijk merken trouw, ik kan wel van alles uit gaan proberen, maar het valt bijna altijd tegen in vergelijking met mijn favoriete biermerken / soorten.
Ik probeer wel nog steeds veel qua wijn. Maar dat is een nieuwe topic!
)Ik vind speciaal biertjes zo vaak niet lekker dat ik gestopt ben met proberen.
Duvel lust ik, Duchesse de Bourgogne ook. en daar kan ik de rest van m'n leven wel op.
ik ben (tegenwoordig) toch veel meer van een goed wijntje.
Heb daar ook wat cursussen over gedaan (WSET1, 2 en WSET basis Gastronomie, aanrader voor liefhebbers! heel leuk was dat).

en als ik pretentieloos lam wil worden? dan trek ik een paar halve liter blikken Heineken open.
(ik weet zeker dat ik met die laatste zin het respect van 90% van de mensen hier kwijt ben)
Ik word niet zo heel erg prettig dronken van pils. Er zijn een aantal wijnen van de Jumbo rond de 7 euro die goed smaken en geen koppijn geven de volgende dag, daar doe ik het meestal mee.Ik vind speciaal biertjes zo vaak niet lekker dat ik gestopt ben met proberen.
Duvel lust ik, Duchesse de Bourgogne ook. en daar kan ik de rest van m'n leven wel op.
ik ben (tegenwoordig) toch veel meer van een goed wijntje.
Heb daar ook wat cursussen over gedaan (WSET1, 2 en WSET basis Gastronomie, aanrader voor liefhebbers! heel leuk was dat).
en als ik pretentieloos lam wil worden? dan trek ik een paar halve liter blikken Heineken open.
(ik weet zeker dat ik met die laatste zin het respect van 90% van de mensen hier kwijt ben)