Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nou... nee. Bij sommige boeken wou nog wel een seen CD-tje zitten maar DVD's ben ik tijdens m'n studie maar ook in de jaren daarna nooit tegengekomen. Persoonlijk zie ik er ook het nut niet van. Elektronica is elektronica en da's uiteindelijk toegepaste natuurkunde. De toepassing waarin die elektronica gebruikt wordt maakt die niet ineens heel anders.Algmene wens.. wellicht zijn hier mensen die in de dvd tijd dit bij hun studie boeken kregen op de hts ofzo?
Ha ha, niet zo heel dik, met veel verwijstekens? Laat es wat zien!En dan nog een Kraftwerk partituurboek.
![]()
De laatste keer dat ik Scooter kocht in de kringloop, was het niet onze vriend H.P. Baxxter, maar die andere Scooter:
Vinyl Kerstoogst:
Hans Zimmer - Interstellar OST
Frank Zappa - Halloween 78 - Live from New York
David Sylvian - Gone to Earth
Ozric Tentacles - Space for the Earth
Pink Floyd - At Pompei
Nieuw/reissues.
De tijden dat je bij de kringloop nog platen kon scoren zijn wmb allang voorbij. Discogs is mijn kringloopIk moet je eerlijk zeggen dat ik de moeite niet meer neem bij de Kringloop bij ons. Het is alleen maar Neil Diamond en Marianne Weber en van dat soort ellende.
Deze platen had de Kerstman onder de boom gelegd omdat ik zo zoet ben geweest afgelopen jaar.