Waar zijn alle cd's en LP's gebleven?

Algmene wens.. wellicht zijn hier mensen die in de dvd tijd dit bij hun studie boeken kregen op de hts ofzo?

Algmene wens.. wellicht zijn hier mensen die in de dvd tijd dit bij hun studie boeken kregen op de hts ofzo?
Nou... nee. Bij sommige boeken wou nog wel een seen CD-tje zitten maar DVD's ben ik tijdens m'n studie maar ook in de jaren daarna nooit tegengekomen. Persoonlijk zie ik er ook het nut niet van. Elektronica is elektronica en da's uiteindelijk toegepaste natuurkunde. De toepassing waarin die elektronica gebruikt wordt maakt die niet ineens heel anders.

En op de HTS deden we niet aan niche-activiteiten als synths bouwen... Wel aan een massa wiskunde die je er op los zou kunnen laten...

En dan nog een Kraftwerk partituurboek.

BOE7429.JPG
Ha ha, niet zo heel dik, met veel verwijstekens? Laat es wat zien!

Jullie zijn gewoon jaloers. 8o) @vinnieq ik vermoed dat we nog een paar keer heen en weer gaan transponeren en van de eerstkomende akkoorden heb ik ook een vermoeden. :D er zit ook net iets complexer (relatief dan he) werk tussen maar deze foto kwam ik online tegen.

Ik heb hier nog 1 verhuisdoos staan met klassiek vinyl.. met wat klappers van Gerard manset, joep beving, Philip Glas.. mag weg

Vinyl Kerstoogst:

Hans Zimmer - Interstellar OST
Frank Zappa - Halloween 78 - Live from New York
David Sylvian - Gone to Earth
Ozric Tentacles - Space for the Earth
Pink Floyd - At Pompei

Nieuw/reissues.

Vinyl Kerstoogst:

Hans Zimmer - Interstellar OST
Frank Zappa - Halloween 78 - Live from New York
David Sylvian - Gone to Earth
Ozric Tentacles - Space for the Earth
Pink Floyd - At Pompei

Nieuw/reissues.

Ah "Nieuw/reissues" - ik dacht al, zulk spul zie je niet snel meer bij de Kringloop. De aanvoer van het betere werk lijkt daar wat opgedroogd.

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de moeite niet meer neem bij de Kringloop bij ons. Het is alleen maar Neil Diamond en Marianne Weber en van dat soort ellende.

Deze platen had de Kerstman onder de boom gelegd omdat ik zo zoet ben geweest afgelopen jaar.

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de moeite niet meer neem bij de Kringloop bij ons. Het is alleen maar Neil Diamond en Marianne Weber en van dat soort ellende.

Deze platen had de Kerstman onder de boom gelegd omdat ik zo zoet ben geweest afgelopen jaar.
De tijden dat je bij de kringloop nog platen kon scoren zijn wmb allang voorbij. Discogs is mijn kringloop

Het is niet de schuld van de Kringlopen, maar je hebt gelijk. Mogelijk weet het grote publiek tegenwoordig te goed wat platen waard zijn. Of anders wel hoe ze daar achter kunnen komen om de betere zelf te verkopen. Bij onze Kringloop komt hoogstens nog 3 of 4 keer per jaar iets leuks binnen, en dat is dan binnen een week verkocht. Dat maakt de kans dat je als klant nog iets bijzonders vindt heel klein.

Back