jserle
JS Jacques Serle
Waarom zijn ze niet meer bruikbaar?Zo 30 % van de analoge cassette's zijn niet meer bruikbaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waarom zijn ze niet meer bruikbaar?Zo 30 % van de analoge cassette's zijn niet meer bruikbaar.
Precies, kleven en breken. Let wel dat veel van die cassette's uit de jaren 70 zijn. Valt nog mee... vind ik!Magnetische laag die loslaat, kleven, mechanische issues... Bij mij valt het mee, eerder 5pct. Veel hangt af van de bewaarcondities.
... in het Chinees te kunnen lezen.

Ik heb hard moeten werken voor mijn platen/ cassettes /cd collectie.
Ja, precies dat: mijn platen zijn een tastbare beloning voor m'n arbeid.
Het harde werken in die tijd was natuurlijk vooral leuk voor de platenbazen. Mooi dat je nu nog een collectie hebt van platen, maar die platenbazen en hun erfgenamen vinden het nog leuker dat zij mede dankzij jouw arbeid een grote villa hebben met zwembad, een dikke auto, vijf keer per jaar met vakantie kunnen en noem maar op.
Die rode en groene BASFs zeker?Precies, kleven en breken. Let wel dat veel van die cassette's uit de jaren 70 zijn. Valt nog mee... vind ik!
Het leren van Chinees was niet het eerste waar ik aan dacht als je iets nieuws wil gaan doen.
Het harde werken in die tijd was natuurlijk vooral leuk voor de platenbazen. Mooi dat je nu nog een collectie hebt van platen, maar die platenbazen en hun erfgenamen vinden het nog leuker dat zij mede dankzij jouw arbeid een grote villa hebben met zwembad, een dikke auto, vijf keer per jaar met vakantie kunnen en noem maar op.
Dat de artiest centraal staat is vandaag de dag nog net zo lachwekkend als dat het 50 jaar geleden was.
Welek Paquito? Paquito D'Rivera ; deze?Wegdoen is geen optie. Ik heb meerdere Prokofiev-dagen per jaar, en Järvi-weken. Paquito-uurtjes. Dan moet het geluisterd.![]()
Ben even benieuwd omdat ik de indruk heb dat liefhebbers van klassiek (vanwege de betere geluidsweergave) massaal op CD zijn overgeschakeld.