Waar zijn alle cd's en LP's gebleven?

Die is inderdaad heel veel verkocht. Maar wel een goed voorbeeld van LPs die je 10-15 jaar geleden op elke rommelmarkt en veel kringlopen zag, en daar nu toch heel wat schaarser is geworden. Om van de prijs te zwijgen.

Op MP kom je die van Jarre wel tegen, voor 7 euro, 9 euro... dat valt dus wel mee als je er eentje wil.

Op MP kom je die van Jarre wel tegen, voor 7 euro, 9 euro... dat valt dus wel mee als je er eentje wil.

Voila,synthforum is toch iets meer dan je gelijke halen altijd.Bedankt.

JMJ, Vangelis, Klause Schulze daar heb ik iets van 6 albums van die zijn naar de platenbak van mijn kids verhuisd.
Vind Bassie en Adriaan synth muziek vetter :)

geintje, Bassie en Adriaan achtergrond muziek was ook Vangelis, JMJ etc.

Achtergrondmuziek
In alle series van Bassie en Adriaan komt, zoals eerder genoemd in dit artikel, veel muziek voor. Deze is ook afkomstig van andere artiesten zoals Vangelis, Mike Oldfield, Ennio Morricone, Clannad, Focus, en Jean-Michel Jarre, wiens Magnetic Fields part 1 meestal wordt gebruikt als de boeven achtervolgd worden. Maar tevens van minder bekende componisten als The Ventures, Peru, Malando, Martin Gale en Rick van der Linden zijn nummers gebruikt. Het thema van de film "Halloween", gecomponeerd door John Carpenter (1978) werd veel gebruikt, zoals in "De Huilende Professor" (vanaf eerste nabewerking) en "De reis vol verrassingen". Ook vaak gebruikt is de muziek van de film Shaft. Voor enkele series componeerde Ruud Bos achtergrondmuziek.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Ik was vandaag nog in een kringloop. Het aanbod lp's was niks, cd's ook niet. Maar deze had wel 5 draaitafels. Niks wat voor mij de moeite is, maar het zet de toon wel voor een winkel met potentieel.

Uiteindelijk de winkel 10eur rijker gemaakt en 1 voetbaltafel lichter. Kindjes ook weer blij.

Grijp je kans! In zwolle nog wel.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    189,5 KB · Bekeken: 142
Dat wordt een levenswerk om dat na de aanschaf verder uit te zoeken wat wat is. Nog even afgezien inderdaad van de ruimte die je nodig gaat hebben om het zelf netjes uit te stallen.

Voordat je reageert: 32000 CDs, 45 minuten per stuk = 1.440.000 minuten = 24.000 uur. Zeg 6 uur per dag= 4000 dagen. Zeg 5 dagen per week = 800 weken. Zeg 40 weken per jaar = 20 jaar.

Tsja, zo sta ik ook wel eens voor mijn collectie: ga ik dat allemaal nog wel een keertje draaien voordat ik mijn laatste bijdrage aan het stikstof en CO2 probleem ga leveren

Tsja, zo sta ik ook wel eens voor mijn collectie: ga ik dat allemaal nog wel een keertje draaien voordat ik mijn laatste bijdrage aan het stikstof en CO2 probleem ga leveren

Hetzelfde geldt voor mijn boekencollectie. Dat tragische besef van mijn eigen eindigheid... Daar moet je doorheen om vervolgens beter overwogen keuzes te kunnen maken over wat in dit leven nog wel te doen is en wat er niet meer in zit.

Back